shopje gemaakt, zo word ie denk ik

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop shopje gemaakt, zo word ie denk ik

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    soepkiepe
    Deelnemer

gister even met een maat van me bezig geweest, als het mee zit gaat de corsa zo worden.
      alleen er missen nog een paar dingen wat niet luken wou.
      verlaging, dak spoiler, kofferspoiler.
      koplamp blijft gewoon origineel, van de week eens kijken als hij de voor en achterkant ook ff kan shoppen, anders ga ik zelf een proberen :P

Uploaded with ImageShack.us

By soepkiepe at 2011-03-01

laat maar es horen wat jullie er van vinden:angel

(edit) als iemand zich verveeld mag hij hem wel ff verlagen :P

Leontjuh

Sportiefe Opel! :kewlpics
        Zier er goed uit!
        Weet nie hoe het er uit zal zien als je de bovenkant van het witte gedeelte gelijk maakt met de onderkant van de lampen (dit heb je nu gelijk aan de bovenkant van de lampen) :P Lijkt mij mooier xD maar is beetje lastig inschatten :P

soepkiepe
        Deelnemer

je bedoeld de hele lijn dan lager maken?
          ik denk niet dat dat mooi is omdat daar verder ook geen lijn loopt, ik heb hem nu over een lijn van de auto laten lopen, alleen dit was eigenlijk de 1e shop die we maakten met dit programma en de kleur wit vinden was een beetje moeilijk, vandaar dat je de lijnen van de deur ook amper ziet, desondanks vind ik hem goed gelukt, ik zelf twijfel om de tekts boven het spatbord precies op de lijn te laten lopen, dat het bovenste gedeelte van de tekst in het blauwe staat en het onderste gedeelte in het witte

Makko
          Deelnemer

Ter hoogte van de bumpers kan ook wel toch?
            En dan wit metallic.
            Witte sticker op de voorruit.

soepkiepe
            Deelnemer

weet je wat dus de reden is van die lijn? ik heb een jaartje terug al eens wat aan het spuiten geweest, nooit eerder een auto gespoten dus je raad het al, afgeplekt en gespoten, daar waar nu corsa staa zit dus een mooi 4 kantje gespoten, andere kant idemdito, ik heb al zo veel corsatjes gezien die onder de deurstrips een andere kleur hebben, ik wil iets anders dan anderen, het witte gaat waarschijnlijk gerold worden, dus het gaat sowieso nog wel een tijdje duren voor dat hij zo word, of ik moet binnen korte tijd een garage vinden.
              over de lijn waar de kleur veranderd wil ik dan nog iets van pinstriping of hoe dat heet, alleen die kleur is nog onbekend.

Leontjuh

Als het witte gelijk loopt met de lijn van de auto zou ik het zo laten :D
                Denk dat het idd mooier is om CORSA in het blauwe en het onderste gedeelte in het witte te plaatsen omdat het opel logo ook al dicht op de wielkast zit. :P

soepkiepe
                Deelnemer

es kijken als dat er op ge-airbrushud kan worden, is wel een aparte letter style he :P

soepkiepe
                  Deelnemer

misschien iemand zin om de voorkant wat te laten zakken? hier kom ik zelf niet uit namelijk.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.