Shopje corsa

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Shopje corsa

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Insanity

Zouden jullie voor mijn corsa er aangelaste booskijkers+bumperdoorgelast, Lenso Bsx velgen en 60/40 verlaging op kunnen zetten?

foto velgen: http://i35.tinypic.com/152zsm0.jpg

BVD

Insanity

Insanity

Heeft er nou echt niemand tijd:(

Kerst is toch een tijd van thuis zitten!:D

Als ik betere foto’s moet geven of wat dan ook laat het even horen!

Insanity

Stender
        Moderator

Ga wel even m’n best doen!

Wat bedoel je met een doorgelaste bumper?

Stender
          Moderator

Heb je misschien wat betere foto’s?:P

Ohja en koop geen Lenso velgen. De kwaliteit is om te janken.

BlackSapphire

[rquote=1823130&tid=138724&author=Stender]Heb je misschien wat betere foto’s?:P

Ohja en koop geen Lenso velgen. De kwaliteit is om te janken.[/rquote]

zijn goede velgen hoor,ken iemand die dat heeft en is er content over dus…

Stender
              Moderator

[rquote=1823244&tid=138724&author=BlackSapphire][rquote=1823130&tid=138724&author=Stender]Heb je misschien wat betere foto’s?:P

Ohja en koop geen Lenso velgen. De kwaliteit is om te janken.[/rquote]

zijn goede velgen hoor,ken iemand die dat heeft en is er content over dus…[/rquote]

En zo ken ik mensen die er totaal niet over te spreken zijn. Als de coating er na 1 zomer al vanaf komt dan vind ik het geen kwaliteit.

BlackSapphire

waarom hebben half de tuning wereld in belgie Lenso? als ze slecht zijn zouden er ook zoveel niet die velgen hebben e

GTS Power
                  Deelnemer

rij zelf ook op lenso’s en heb bij 1 velg op 2 plekjes de blanke lak eraf zonder dat er iets tegenaan is gekomen:hmmz
                    verder geen klachten:P

Insanity

Ik zal morgen of overmorgen betere foto’s maken.
                      Zou je er dan Azev A velegn onder willen plakken? hierbij een URL: http://www.volksforum.com/albums/files/5/7/2/4/IMG_1774.JPG
                      Jaja ik weet het verkeerde forum maar het is wel een goede foto.

Met doorgelaste motorkap bedoel ik bij de voorgrill, daarboven zit eigenlijk een ”gat” die even ver lassen als de rest van de motorkap.

Insanity

Stender
                      Moderator

[rquote=1823271&tid=138724&author=BlackSapphire]waarom hebben half de tuning wereld in belgie Lenso? als ze slecht zijn zouden er ook zoveel niet die velgen hebben e[/rquote]

Veel plezier met je Lenso dan als je ooit de weg op komt, ik spaar liever door.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.