Sfeer verlichting voor 2de zitrij

Forumindex Forums Modellen Mokka Sfeer verlichting voor 2de zitrij

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    JanO4
    Deelnemer

In mijn nieuwe Opel Mokka met nagenoeg alle opties die er zijn, heb ik interieur sfeer verlichting .

Ik neem aan dat de meeste led is, er zit een lichtpunt in het plafond voor midden met twee leeslampje.
      Hiernaast zit er verlichting in de opbergvakken in de voordeuren en bij de voetsteunen.

Achterin op de tweede zitrij is het echter zo donker als het kan zijn, ik kan hier geen verlichting  in opbergvakken of plafond ontdekken.

Ik heb om een papieren gebruiksaanwijzing gevraagd, zodat ik dergelijke zaken kan opzoeken, maar dat is blijkbaar te duur want dit levert men niet meer wel naar een link waar je dit kan downloaden.
      Helaas staat mijn type Mokka hier nog niet bij. :-(

Zie ik iets over het hoofd of is dit er eenvoudig niet ? B-)

Anoniem

Hallo Jan, ik neem aan dat je nieuwe auto de Mokka B is?

En ja, daar zit geen verlichting bij de achterbanken. Sommigen hebben wel zelf wat aangelegd.

Kijk eens op https://www.mokka-forum.de/forum/thread/11707-mokka-b-innenraum-leuchte-f%C3%BCr-hintere-sitzbank/

Een heel aardig en uitgebreid forum over de Mokka B, is echter wel in het duits maar Google kan alles vertalen…..

JanO4
        Deelnemer

Ik zie dat hier veel ophef over is, maar als oud electronicus zou ik het niet aanbevelen om aftakkingen te maken op de huidige sfeer verlichting.

Auto electronica werkt meestal met een centrale voeding en lokaal bij het lampje een decoder, die een signaal dedecteerd.

Ik heb achterin 2 USB aansluitingen, je kan hier een vouding een USB Lampje (Led) opzetten als je licht achterin nodig heb.

:yahoo:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.