Forumindex › Forums › Overige › Auto algemeen › Set luxe kentekenplaten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 januari 2016 om 21:32 #17275101AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zou graag een set luxe kentekenplaten willen bestellen bij een erkende kentekenplaatfabrikant.
Nu weet ik dat o.a. Brezan dit doet. Vroeg mij af of hier nog verschil in kwaliteit zit qua leveranciers.20 januari 2016 om 21:54 #18308585Mag geen verschil in zitten eigenlijk, komt allemaal van het hetzelfde fabriek
21 januari 2016 om 07:20 #18308586@KRSA2000 wrote:
Mag geen verschil in zitten eigenlijk, komt allemaal van het hetzelfde fabriek
Om even in te haken op dit onderwerp, ik zie toch regenmatig kentekenplaten die extreem verkleurd zijn, bijna tot het witte toe. Ik vraag me altijd af wat er met die platen (auto’s) gebeurd is.
21 januari 2016 om 07:42 #18308587@TedMechanic wrote:
@KRSA2000 wrote:
Mag geen verschil in zitten eigenlijk, komt allemaal van het hetzelfde fabriek
Om even in te haken op dit onderwerp, ik zie toch regenmatig kentekenplaten die extreem verkleurd zijn, bijna tot het witte toe. Ik vraag me altijd af wat er met die platen (auto’s) gebeurd is.
De staan gewoon in de zon en verkleuren. Bij de Vec C ’06 van mijn pa is dat ook het geval.
21 januari 2016 om 12:09 #18308588Hele series zelfs… Meestal beginnende met 2 cijfers en dan 4 letter (99-hh-hh), denk dat dat ook een verkeerde partij is geweest.
22 januari 2016 om 07:38 #18308589@warhamstr wrote:
De staan gewoon in de zon en verkleuren. Bij de Vec C ’06 van mijn pa is dat ook het geval.
Ik vind dat moeilijk te geloven dat het alleen maar door de zon komt. Mijn auto staat ook al z’n hele leven buiten (sinds 2003), beide platen zijn nog mooi geel.
Wat TWA zegt denk ik ook, je ziet het inderdaad bij bepaalde serie platen. Ik heb ook al eens een patroon proberen te ontdekken en toen viel het mij op dat ze inderdaad allemaal ongeveer van hetzelfde bouwjaar zijn. O.a. hele serie beginnend met een F, kan bijna geen toeval zijn.
22 januari 2016 om 20:01 #18308590@TedMechanic wrote:
@warhamstr wrote:
Ik vind dat moeilijk te geloven dat het alleen maar door de zon komt. Mijn auto staat ook al z’n hele leven buiten (sinds 2003), beide platen zijn nog mooi geel.
Wat TWA zegt denk ik ook, je ziet het inderdaad bij bepaalde serie platen. Ik heb ook al eens een patroon proberen te ontdekken en toen viel het mij op dat ze inderdaad allemaal ongeveer van hetzelfde bouwjaar zijn. O.a. hele serie beginnend met een F, kan bijna geen toeval zijn.
Die van mijn pa is ook aardig wit aan het worden.
En is uit de H serie van 2001.
En ik zie ook regel matig auto’s rond rijden van die tijd die ook aardig wit worden.22 januari 2016 om 21:12 #18308591Idd de H en F serie. Betrekkelijk veel Astra Gtjes ook :D denk toch een foute partij uitgeleverd .
Greetz Emiel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.