Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › service stabilitrak
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 januari 2012 om 22:19 #17245714
Ik rijd net naar huis en krijg deze melding op het display, service stabilitrak, en een geel tekentje gaat branden in de linker klok.
Na goed 200 meter gereden te hebben verdwijnt de melding en gaat het gele tekentje weer uit ?Wasda ? :wtf
24 januari 2012 om 22:54 #17982376@Insignia_fan wrote:
Ik rijd net naar huis en krijg deze melding op het display, service stabilitrak, en een geel tekentje gaat branden in de linker klok.
Na goed 200 meter gereden te hebben verdwijnt de melding en gaat het gele tekentje weer uit ?Wasda ? :wtf
Hallo,
Dat heeft met de ESP te maken, ik zou hem “even” uit laten lezen bij de Opel Dealer, als deze melding zich weer voor doet.
Er zijn al wel meer Insignia’s met deze melding geweest, maar een echte oorzaak hebben ze nog niet kunnen vinden, dat is wat ik er over gehoord heb ;)
Groetjes, Joche
24 januari 2012 om 23:00 #17982377Hmmm, dat word dan het 2e probleem dat niet te vinden is ?
Ik heb al een bloedirritant rammeltje in het dashboard ergens, issie ook al een paar keer voor terug geweest.:swear
25 januari 2012 om 12:43 #17982378@Insignia_fan wrote:
bij mijn nieuwe insignia nu ook al 2x gehad.
enkel bij mij bleef het lampje aan.
heb toen even de auto aan de kant gezet contact aan en uit en toen was het weer weg :hmmz25 januari 2012 om 19:07 #17982379@InsigniaFan, wat voor irritant geluidje heb jij?
25 januari 2012 om 21:33 #17982380@Melgi wrote:
@InsigniaFan, wat voor irritant geluidje heb jij?
Het is een rammeltje dat ergens in het midden van het dashboard zit.
Bij een bepaald toerental rammelt of trilt er iets.Hij is er een paar keer voor weggeweest al, maar het wil maar niet lukken om het weg te krijgen.
25 januari 2012 om 21:34 #17982381@GM-Tuningparts wrote:
@Insignia_fan wrote:
heb toen even de auto aan de kant gezet contact aan en uit en toen was het weer weg :hmmzJe bij mij ging het onder het rijden al weg.
Ben jij er nog mee langs de dealer gegaan voor dat ?
26 januari 2012 om 10:42 #17982382@Insignia_fan wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
@Insignia_fan wrote:
heb toen even de auto aan de kant gezet contact aan en uit en toen was het weer weg :hmmzJe bij mij ging het onder het rijden al weg.
Ben jij er nog mee langs de dealer gegaan voor dat ?
hij is toen uit gegaan en tot nu toe niet meer aan gegaan dus ik ben er dan ook nog niet mee terug geweest.
12 september 2012 om 18:52 #17982383Hallo Beste mensen,
De melding “Service StabiliTrak” die op het display verschijnt, heb ik de afgelopen twee weken in mijn vakantie ook drie keer gehad.
Na thuis komst ben ik na de dealer gegaan en deze vertelde mij dat de melding “Service StabiliTrak” en bekent probleem is.
Opel heeft hiervoor een software update geschreven om dit probleem op te lossen, dus op naar de dealer!Mvg
The Maskp.s. mijn Insignia 1.4T is van maart 2012, productie datum weet ik niet.
12 september 2012 om 18:59 #17982384Zit de update in het motor management ?
Zo ja dan heb ik die update al achter de rug.
De melding heb ik sinds die ene keer in januari ook niet meer gehad.12 september 2012 om 19:27 #17982385@Insignia_fan wrote:
Zit de update in het motor management ?
De melding heb ik sinds die ene keer in januari ook niet meer gehad.@Insignia_fan wrote:
Zit de update in het motor management ?
De melding heb ik sinds die ene keer in januari ook niet meer gehad.Zou ik je niet kunnen zeggen, heb er niet naar gevraagd.
Kan het morgen wel ff informeren voor je.Mvg,
The Mask.12 september 2012 om 20:34 #17982386hey eens even proberen . gaat het lichtje aan als je gas en rem tegelijk bedient .
zo kan ik dat toch aan krijgen op mijn insignia 5d . en valt ook even het motor vermogen weg .
hoe komt dat het dat ik da zo gevonde heb gewoon door het links remmen met de voeten . dit op de sneeuw ,
13 september 2012 om 00:00 #17982387:wtf rem je normaal met rechts dan :jerry
18 september 2012 om 10:37 #17982388is dat zo abnormaal dan . ben zeker geen uitzondering hoor .
vraag maar eens rond in het rally milieu .
met mijn handgeschakeld insignia koppel ik met links en rem en geef ik gas met links .
en als het glad is kan je de wagen zo mooi zetten als het esp afstaat . linker voet het gas onderhoude . en met rechts hard aan remmen zo dat je de achterste wielen mooi kunt zetten voor de bocht .
18 september 2012 om 11:44 #17982389:wtf heb ik iets gemist? Waar gaat dit over!
Maar goed ff terug te komen op het onderwerp “Insignia_fan” de update voor het EPS systeem is een aparte update, dus als je een update voor het motor management hebt gehad wil nog niet zeggen of ze de update van het EPS systeem ook hebben gedaan.
De computer geeft bij het uitlezen wel alle fout meldingen aan en dan zou je verwachten dat alles word geüpdatet. Ik zou het ff navragen bij je dealer of ze het mee hebben genomen.Groet,
The Mask.18 september 2012 om 14:17 #17982390Remmen doe je toch altijd met rechts? Met links remmen, dan ben je een echte mafkees in mijn ogen. :jerry
19 september 2012 om 17:19 #17982391Moet je is remmen met links als je denkt dat het het koppelingspedaal is, kop je de voorruit eruit king:
21 september 2012 om 13:45 #17982392AnoniemLid sinds:
1 January 1970@nicocorsa wrote:
met mijn handgeschakeld insignia koppel ik met links en rem en geef ik gas met links .
Best knap, want ik heb maar één linkervoet :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.