Service Parkeerhulp

Forumindex Forums Modellen Insignia Service Parkeerhulp

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256814
    GilbertvH
      Lid sinds:
      5 April 2013

      Dag allen,

      Sinds januari hebben wij een Opel Insignia Tourer Business Edition uit juli ’10 waar wij erg tevreden over zijn.
      Vorige week kreeg ik echter een melding in beeld: “Service Parkeerhulp”. De parkeersensoren voor én achter werken niet meer. Wanneer ik de parkeersensoren voor wil aanzetten middels de knop op het middenconsole gaat het rode lampje knipperen en weer uit.

      Is dit iets wat ik zelf kan oplossen of moet ik hiermee naar de garage? Dit hoeft geen probleem te zijn gezien de BOVAG garantie die nog geldt voor onze auto.

      Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de antwoorden!

      #18124352
      hpp
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2011

        Hallo, ik zou, nu je nog garantie hebt, teruggaan. Kunnen ze de auto uitlezen, misschien een leesfout.

        Suc6 !

        #18124353
        nicocorsa
          Lid sinds:
          6 June 2006

          hey mss een heel stomme reactie . maar als je vervuilde sensors hebt kan je ook foutmeldinge krijgen .

          wat ook zou kunnen moest het probleem vooraan zijn . mogelijk steenslag op een sensor en die gekwetst is .

          mss even controleren voor je na de garage gaat kost je mss een hele hoop tijd .

          #18124354
          GilbertvH
            Lid sinds:
            5 April 2013

            @nicocorsa

            De sensoren zijn niet vuil en hebben zeker geen steenslag. Zowel de voor- als de achterzijde doet het niet meer.
            Ik heb mijn Insignia gisteren afgeleverd bij de dichtstbijzijnde BOVAG-dealer. Ik ben benieuwd!

            #18124355
            GilbertvH
              Lid sinds:
              5 April 2013

              En hij was dezelfde dag alweer klaar! Bleek dat de parkeersensor linksachter defect was. Aangezien de voor -en achterkant geschakeld zijn aan elkaar deden beide kanten het niet meer. Sensor vervangen, afgesteld en Insignia is weer top!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.