Server diverse pagina's niet weer te geven

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Server diverse pagina's niet weer te geven

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Makko
    Deelnemer

Vervelend…..

Heb Ziggo alles in 1, en heb te vaak dat hij de server van een website niet kan vinden. moet dan tig keer op de lader knop klikken tot hij weer eens in beeld komt.

Ziggo weet natuurlijk van niets…

WTF :o

Roelof

Zoek het ook even in je bekabeling zoals de juiste filters gebruikt, geen TV die de boel in de war gooit etc.

peerke1987

Heb je dit met alle computers in je huis? Heb je er geen, zou ik even een vriend vragen of iemand met een laptop die hetzelfde probeert.

Zo weet je namelijk of het in je netwerk/modem/kabel zit of gewoon je pc niet goed is.

Makko
          Deelnemer

origineel gepost door peerke1987
            Heb je dit met alle computers in je huis? Heb je er geen, zou ik even een vriend vragen of iemand met een laptop die hetzelfde probeert.

Zo weet je namelijk of het in je netwerk/modem/kabel zit of gewoon je pc niet goed is.

Op de laptop is het goed, heb Windows opnieuw op de pc gezet i.v.m. beschadigde Avi’s.
            Hij werkt weer naar behoren. :thumbup

peerke1987

Ik las het ja, nou mooi!:thumbup

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.