Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › Sensor uitlaat Opel Zafira
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2010 om 18:59 #17215955
Si een week of 2 doet mijn Zafira, 1800, 16v erg veremd bij het starten. Je geeft gas maar het is of hij hem niet pakt.
Even staionair laten lopen en dan voel je dat je gas kunt geven. Tijdens het rijden gaat het goed en hij doet het ook niet iedere keer als je hem start.
Met de auto wordt weinig gereden, een enkeltje werk is 3,5 km en daarna staat hij weer zo’n 9 uur stil.
Volgens de garage misschien een kapotte sensor in de uitlaat ?a 231 euro?maar zeker weten doen ze het niet.
Heeft iemand een idee of tip wat dit kan zijn voordat ik tot de dure reparatie overga.
Greetz, Alice8 januari 2010 om 20:42 #17585811hoi alice
Stel je eerst ff voor. Dit is een eis van het forum.
Verders denk ik dat je gewoon eens met de auto lekker een stuk moet gaan rijden.
Verders denk ik niet dat je uitlaat is maar misschien je verdeelkap of misschien je bougies of de kabels.
Je kan hem ook bij de dealer laten uitlezen of er fouten zijn.
9 januari 2010 om 10:59 #17585812Hallo,
Ik wist niet dat ik mij eerst moest voorstellen:(, excuses, ben nog niet zo handig op dit forum.:hmmz
Maar ik zal proberen of het idd met een stuk rijden beter zal gaan.Greetz, Alice
9 januari 2010 om 11:26 #17585813origineel gepost door AstraElvis
Stel je eerst ff voor. Dit is een eis van het forum.Pffffffft…… das wel heeeeel onvriendelijk…… :hmmz
9 januari 2010 om 11:35 #17585814origineel gepost door AstraElvis
Verders denk ik niet dat je uitlaat is maar misschien je verdeelkap of misschien je bougies of de kabels.
als je niet weet hoe een systeem er bij een bepaalde auto uitziet ga dan ook niets roepen want dat brengt de mensen alleen maar in verwarring.Zafira heeft geen bougiekabels of verdeelkap.
Prima dat je mensen probeerd te helpen hoor….9 januari 2010 om 20:48 #17585815origineel gepost door sandro
origineel gepost door AstraElvis
als je niet weet hoe een systeem er bij een bepaalde auto uitziet ga dan ook niets roepen want dat brengt de mensen alleen maar in verwarring.Zafira heeft geen bougiekabels of verdeelkap.
Prima dat je mensen probeerd te helpen hoor….Sorry hoor wist niet dat je boos werd……
Shit he doe ook me best hoor….
12 januari 2010 om 18:10 #17585816zafira heeft een Bobine rail
Zoiets ongeveer:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.