Ik had een storing van de nokkenas-sensor,Deze heb ik vervangen voor een nieuwe,Heb de computer gerieset,Maar nu geeft deze nog steeds dezelfde storings fout aan,alles is goed aan gesloten ,wie heeft dit ook wel eens gehad en wat nu te doen.Het gaat hier om een Astra F E 1.8EX uit 1997.
heb dit gehad met mijn vectra, was een x18xe
nokassensor bleek ook kapot te zijn, :cry
gingen erg veel kapot op dit type blok volgens de dealer.
heb hem toen maar laten vervangen bij de dealer.
Ja dat klopt dit heb ik ook gedaan,maar nu geeft hij nog steeds dezelde storing aan en gaat hij in de nood loop,ra ra hoe kan dit nu, en wat nu te doen.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn,omdat de ene keer doet hij het wel en de andere keer weer niet,even zoeken naar de in en uitgangen van dat kabeltje,Bedankt voor de info.
Nee Willem,daar had ik ook over gelezen ,het is een echte siemens van inderdaad kassa 110€,dus dat is even balen dat de motor het nog niet goed doet.,die bedrading valt bijna niet te meten,omdat deze in een dikke bundel verdwijnt ,dan zal je al een schema ervan moeten hebben.
Er waren toen ik de mijne verving 2 soorten een oude met platte stekker en een nieuwe met andere stekker, bij mij hebben ze toen ook een nieuwe stekker moeten plaatsen heb toen helaas niet de stekker bewaart vorm de. Draadkleuren
Deze stekker paste er nog prima op,en het was ook nog het zelfde serie nummer dus de sensor moet goed wezen of deze is van fabriek al stuk,maar het lijkt mijn toch wel dat ze een goede eindcontrolle onder gaan,wat een rot storingen zijn dit zeg.
Auteur
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.