Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › senatorb 3.0 24v sport stand knippert
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 maart 2012 om 20:30 #17247317
net reed ik een klein stukje in m’n senator b 3.0 24v
na +- 2 minuten gaf hij aan dat er te weinig koelvloestof in zou zitten (lampje ging branden)
na een paar minuten weer uit, dacht oo zal wel op temperatuur worden dan zet het uit en klopt het niveau weer.
thuis aangekomen gelijk gekeken, zit er nog genoeg in. dus??????ook begon na een km of 4 het s van de sportstand op m’n dashbord te knipperen.
weet iemand wat voor reden dat heeft?
ik had hem dr niet opstaan, ook als die knipperde had hij iets minder trekkracht.wie o wie weet wat het kan zijn :wtf
2 maart 2012 om 20:53 #18003493heb dat ook gehad…!
toen was de dynamo ten einde…!2 maart 2012 om 22:42 #18003494zal morgen eens even kijken, een dynamo heb ik nog wel liggen
3 maart 2012 om 19:24 #18003495zo net even gekeken, kan de dynamo volgens mij haast niet zijn.
de bak moest iets bijgevuld worden, toen was het even over.
na een paar km begon hij weer te knipperen wie o wie???
als de bak koud is schakeld hij super en geen bijgeluiden.
als hij iets op temperatuur komt begind hij in te houden.
weet het echt niet meer.
ga hem maandag eens proberen uit te laten lezen :wtf4 maart 2012 om 00:03 #18003496Als dat lampje knippert is de bak op noodprogramma darom trekt hij ook niet.
Bij de 24 V gaat vaak de bak kapot dat zie je als je de pijlstok eruit haald en eraan ruikt, ruikt het olie verbrand dan is hij stuk en ook niet meer te repareeren,4 maart 2012 om 12:02 #18003497Het kan misschien zijn dat de koelvloeistof via de oliekoeler in de bak terrecht is gekomen.
4 maart 2012 om 22:19 #18003498koelvloeistof in de automaatbak? dat ken toch niet
4 maart 2012 om 22:33 #18003499Ja als je radiateur koelwater lekt naar de olie koeler dus inwendig lek. Als je de automaat olie opvang kan je wel zien of er water in zit.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
5 maart 2012 om 19:56 #18003500vandaag uit laten lezen, bleek de schakelaar aan de zijkant van’t blok te zijn.(zat een slecht kontaktje of draadbreukje bij de 1e versnelling)
die van de keuze hendel zeg maar.
net een ander opgezet morgen ff de storing laten wissen en kijken of het over is :jerry
hopen maar :wors16 maart 2012 om 18:35 #18003501nope toch de bak kapot :cry
hij staat nu bij erik romijn om dr een andere bak onder te knutselen :D16 maart 2012 om 18:52 #18003502AR35…Schijnt vaker kapot te gaan door een constructie fout..
16 maart 2012 om 19:09 #18003503je kan hem weer ophalen hoor. hij is klaar :) :thumb
16 maart 2012 om 20:23 #18003504kijk dat is weer netjes opgelost , weer km maken. :thumb
Hoop dat de kosten meevallen voor je :wors
18 maart 2012 om 14:15 #18003505en hij staat hier weer sinds gister ochtend.
schakeld weer superssssss :jerry
het is m’n dagelijkse auto dus je moet wat, en wil hem voorlopig nog wel sturen het heeft gewoon wat.
en het was geen gekke prijs dat maakt het ook wat makkelijker om te kiezen dan.18 maart 2012 om 14:26 #18003506Als je met de AR 35 veel en snelrijd kan je het beste om de 60000 km de oliefilter vervangen en om de 20000 km de olie dan schijnt het geen problem te zijn ken en paar gasten die dit doen en 2 ervan hebben al meer dan 3 ton met de bak gereden en geen problemen.
Gr. Peter18 maart 2012 om 15:35 #18003507zou het een beetje in de gaten houden rij toch wel een 25000 km per jaar met sennie
en dat met deze brandstof prijzen :wtf -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.