Senator B C30NE uitlaat en achterschokdempers

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Senator B C30NE uitlaat en achterschokdempers

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Ruud B

Ik rij al 6 jaar vrijwel dagelijks mijn Senator B C30NE.
      Inmiddels wordt het steeds lastiger onderdelen te bestellen via de dealer en onderdelen leveranciers.

Zo zijn nu mijn uitlaat kapot en de achterschokdempers versleten.
      Ook al die internet-winkels die het aanbieden, hebben het niet en kunnen het niet (meer) bestellen.

Iemand hier nog goede ideeen?

Freestyler
      Deelnemer

http://www.ebay.de

Heel veel nog volop te krijgen. Vaak nog voor betere prijzen dan hier. En vaak binnen 5 werkdagen in huis.

voederbiet
        Deelnemer

Heb van de week nog 2 monroe schokbrekers binnengehad bij kfzteile24.de vandaan.
          prijs was wel redelijk, wilde eigenlijk sachs maar die waren niet meer leverbaar.
          verder hebben ze nog een hoop voor senator op die site

GSE
          Deelnemer

http://www.ebay.com.au/itm/HOLDEN-COMMODORE-VT-VY-VZ-WAGON-SHOCK-ABSORBERS-SACHS-REAR-2-313409-/140895209137?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item20ce0246b1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Prijs is rond de 110€ opsturen valt wel mee.

Ik clickte zondag een week terug op buy it now voor een waterpomp van een V8 van aus makelij en gisteren een week terug had ik mijn waterpomp hier dus maandag en dinsdag onderweg en woensdag gelevert….Met DHL pomp koste me 45€ opsturen 55€.

Ruud B

Inderdaad, de duitsland-route lijkt succes op te leveren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.