Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Senator A1 Steven_stepje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 februari 2010 om 22:12 #17217491AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mannen,
Wil eigenlijk niet zomaar een topic openen met stomme vragen.
Maar kan niet echt vinden waar dit probleem ergens zit.Tijdens het rijden, tikt er iets bij mijn rechter-achter-wiel.
Het klinkt niet als een homokineet ofzo.Het komt echt ergens bij het wiel weg, zodra ik de rem in trap (tis een automaat) dan is het geluid weg, tot je de rem weer los laat.
Iemand die weet wat dit kan zijn?
Tis trouwens een 3.0E uit 1987 met schijfjes achter.
Tnxs alvast!14 februari 2010 om 22:26 #17616008remblokjes die wat losjes in de klauw zitten…?
14 februari 2010 om 22:29 #17616009AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ga ik morgen controleren!
tnxs:thumbup14 februari 2010 om 23:03 #17616010gewoon even op de krik gooien, of in iedergeval wieltje van de grond.. even ronddraaien en bekijken. oordeel hier posten… en dan kijken wat er van komt :D
14 februari 2010 om 23:15 #17616011AnoniemLid sinds:
1 January 1970Had de wagen al op de krik gezet maar kon niets aparts vinden.
Zat wel wat speling op de schijf maar verder niets speciaals.Morgen ff de blokjes controlieren en evt de klauw er ff afmikken.
15 februari 2010 om 14:34 #17616012dus als je het wiel van de grond loshebt valt er niks te horen of te zien…
15 februari 2010 om 18:37 #17616013origineel gepost door Steven_stepje
Had de wagen al op de krik gezet maar kon niets aparts vinden.
Zat wel wat speling op de schijf maar verder niets speciaals.Morgen ff de blokjes controlieren en evt de klauw er ff afmikken.
speling op de schijf??
dan zou ik het wiel aan draaien15 februari 2010 om 20:04 #17616014Speling op de schijf?! Ik weet niet goed wat ik me daar bij voor moet stellen. Ben benieuwd.
15 februari 2010 om 22:09 #17616015AnoniemLid sinds:
1 January 1970Speling op de schijf bedoelde ik mee, als ik heb vastpak zit er speling op t.o.v de tapeinden van de wielbevestiging. Maar denk dat dit niet zo heel veel mag uitmaken.
Het probleem van het getikker is opgelost.
Bleek dat het bovenste borgpennetje die het remblokje vast hield, verdwenen was.Nieuwe erop en Gasss.
Tnxs mannen. (en sjoerd willem)
15 februari 2010 om 22:24 #17616016ík ben ook man :P:D
16 februari 2010 om 06:48 #17616017origineel gepost door sw16v
ík ben ook man :P:D:o
16 februari 2010 om 11:00 #17616018origineel gepost door Ghanz
origineel gepost door sw16v
ík ben ook man :P:D:o
nee, laat maar, te makkelijk…
16 februari 2010 om 11:58 #17616019AnoniemLid sinds:
1 January 1970:angel
16 februari 2010 om 14:17 #17616020:jerry
16 februari 2010 om 17:38 #17616021origineel gepost door Steven_stepje
Speling op de schijf bedoelde ik mee, als ik heb vastpak zit er speling op t.o.v de tapeinden van de wielbevestiging. Maar denk dat dit niet zo heel veel mag uitmaken.Het probleem van het getikker is opgelost.
Bleek dat het bovenste borgpennetje die het remblokje vast hield, verdwenen was.Nieuwe erop en Gasss.
Tnxs mannen. (en sjoerd willem)
was dit met het wiel er op of er af?
16 februari 2010 om 21:41 #17616022AnoniemLid sinds:
1 January 1970eraf, anders kank de schijf niet bewegen. hehe:agent
16 februari 2010 om 22:02 #17616023origineel gepost door Steven_stepje
eraf, anders kank de schijf niet bewegen. hehe:agentoh zo
:hmmz dacht al speling op de schijf met wiel er op17 februari 2010 om 22:34 #17616024AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hij loopt als een zonnetje momenteel.
Geen klachten dusver.
Nog een paar dingen rondom en in de auto vervangen en ik ben tevreden voor het aankomende half jaar-jaar.
Volgende week komt er een LPG installatie op.Heb tot nu gedaan:
– Remblokken vervangen
– Kachelmotor gemonteerd
– Radiovoorbereiding Fatsoenlijk gelegd (was naatje)
– Hoedenplankspeakers vervangen door goede (was naatje 2x zowel de manier van inbouwen als de kwaliteit materiaal)
– Bak olie ververst, blok olie ververst incl nieuwe olie
– Koelvloeistof vervangen
en nog veeeeel meer kleine zaken.Ik hou jullie op de hoogte ;)
17 februari 2010 om 22:41 #17616025:kewlpics
en goodluck
23 februari 2010 om 16:42 #17616026AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vanavond ga ik hem wegbrengen voor de LPG-inbouw.
Dan kan het sparen eens gaan beginnen :P27 februari 2010 om 01:03 #17616027AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vandaag weer opgehaald.
Loopt als een zonnetje op LPG, alleen benzine is nog slecht stationair ivm backfire klep.
Maarjah, dat neem ik maar voor lief.Op naar de volgende updates!!!
27 februari 2010 om 10:49 #17616028AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vandaag heb ik de zuinigste rit gehad tot nu toe.
Ritje Almelo-Hellendoorn op geen druppel.
Bij het accelereren naar de 150km/h kwam er ineens een bult lawaai uit de motor, ook het vermogen nam af.
Toen ik in de berm stond, wou hij niet meer starten.ANWB-advies: Drijfstanglager
Volgens ons is het de nokkenas.Hopelijk valt het mee, zo niet, horen jullie het.
27 februari 2010 om 14:12 #17616029AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nou, dat motortje is afgeschreven.
De hele carterpan ligt vol met stukken staal 1mm dik, 3cm breed en ongv 6cm lang.
Mooi ***dus.Ff zoeke naar een andere 3.0e:swear
27 februari 2010 om 21:29 #17616030:wtf das balen.
suck-6 met de reparatie.
28 februari 2010 om 10:24 #17616031OK, maar wat is er nu kapotgegaan? Drijfstang, krukas?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.