senator a kilometer teller tandwiel Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › senator a kilometer teller tandwiel Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 10 juli 2012 om 17:30 #17250425 oinils Lid sinds:18 June 2011 Iemand een idee waar ik een het tandwiel kan vinden dat in mijn koppel bak zit, voor mijn km teller? Dit is voor een senator a. 16 juli 2012 om 19:52 #18046050 johan levens Lid sinds:7 January 2010 @oinils wrote: Iemand een idee waar ik een het tandwiel kan vinden dat in mijn koppel bak zit, voor mijn km teller? Dit is voor een senator a. opel-classicparts.com die hebben het wel liggen , :D alleen behoorlijk wat verzend kosten :hmmz Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen