Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › seizoen 2014
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2014 om 09:18 #17265309
Het is opnieuw begonnen.
Ik heb een goede start gemaakt met de kadett.
Hij heeft het fantastisch gedaan en we behaalden de 9de plaatst.
Heel snel parkoer en erg stijl van 2100 m en hoogte verschil 135m met een best tijd van 1.05.24
15 april 2014 om 09:41 #18229065Waar was deze wedstrijd ?
Was onze Duitse vriend Norbert ook van de partij met zijn DTM Vectra ?15 april 2014 om 09:49 #18229066Was een Belgische wedstrijd, Vencimont.
Hier komen helaas geen duitse bolides aan de start.
Binnen kort op 3-4 mei de wedstrijd om te bezoeken in Eschdorf Luxemburg.
Normaal zal Holger Hovemann met zijn nieuw wapen deelnemen.15 april 2014 om 10:13 #18229067@hillclimber16V wrote:
Was een Belgische wedstrijd, Vencimont.
Hier komen helaas geen duitse bolides aan de start.
Binnen kort op 3-4 mei de wedstrijd om te bezoeken in Eschdorf Luxemburg.
Normaal zal Holger Hovemann met zijn nieuw wapen deelnemen.Ik ga er ook naar toe (alleen de zondag).
Zie Holger Hovemann niet op de deelnemerslijst staan
http://www.union-des-pilotes.net/european-hill-race/nennungsliste/” onclick=”window.open(this.href);return false;Gok dat dit de uitslag is van jouw klasse van Vencimont
http://users.skynet.be/sportauto/14/ccvencimont/EVO3.TXT” onclick=”window.open(this.href);return false;23 april 2014 om 10:30 #18229068Eschdorf is een beetje de wedstrijd waar een heel uitgebreid deelnemers veld aan de start komt.
Dus ook één ven de wedstrijden om te bezoeken, niet alleen de Opels zijn er fantastisch het hele
evenement is top!
Wij zijn aanwezig als leden van Motor Union Brussel met als sterkste piloot Jelle De Coninck met een Norma M20F
maar ook John Lingier met Funyo GSXR1000 en Gregory Straga met een pracht Opel Lotus formule wagen.Iedereen welkom om goeie dag te zeggen!
Ivan
28 april 2014 om 15:06 #18229069Deze weekend tweede wedstrijd verreden in SY
Het begin ging niet goed, de wagen stond nog veel te hard van vorig
parkoer en kon het vermogen niet op de weg brengen.
Bij de tweede klim had ik de wagen veel zachter ingesteld maar was de
voeling volledig kwijt dus in de namiddag terug vooraan harder geschroefd
en toen liep hij terug als een trein.
Eerste in klasse en algemeen 21 ste van 70 deelnemers
Top weekend terug
6 mei 2014 om 20:13 #18229070Was een hele mooie dag…..maar heb jullie niet zien staan in het dorp zelf…..was ook wel een doolhof want elk straatje was wel bezet door teams. Waar stonden jullie ergens, want misschien er toch langsgelopen zonder het te zien.
Uitslag:
http://www.union-des-pilotes.net/european-hill-race/ergebnisse/ergebnisse-2014/” onclick=”window.open(this.href);return false;7 mei 2014 om 15:10 #18229071Als je in de richting van de wagens staat die klaar staan om naar beneden te rijden op de rechtse straat.
De twee witte proto wagens met olifant op dustbusters.Was inderdaad mooi WK met records die sneuvelden en impresionante bolides overal!
Zaterdag is er veel vertraging opgelopen waardoor er slechts twee oefenritten zijn geweest
Zondag morgend leek het ook niet goed te komen maar toch de drie runs klaar om 18u.OnzeBelgische kampioen heeft het meer dan uitstekend gedaan ondanks zijn handikap een gebroken vinger! op de 10 plaats algemeen geeindigd tussen al de zware en moderne maschienes met de oudere BMW 3 liter motor.
8 mei 2014 om 09:51 #18229072Spoiler kunnen krijgen maar lijkt mij een beetje over the top niet?
Ik zie wel dat ze hem op de meeste wagens veel hoger plaatsen.
Hij steekt nu teveel van de koffer wegGeef maar jullie mening….
Ivan
11 mei 2014 om 19:26 #18229073Lazer snijden met de wipzaag
Staat al beter hoger op de koffer.
omdat hij vrij groot is stak hij teveel van het kofferdeksel weg.Ivan
11 mei 2014 om 20:50 #18229074Hoger staat beter :thumb
Dan stonden jullie in deze weg
12 mei 2014 om 08:51 #18229075Yep in die straat stonden we zeg maar het Belgische straatje, de eerste op de hoek zijn George Hubert en Manu gonai, iets verder ook met Norma en Funyo Jelle De Coninck en John Lingier.
Trouwers de kerel van de trabant die je laat zien op de foto was uiterst fier op zijn wagen wat hij zeker mocht zijn !
Toen we even rond wandelden zaterdag avond nodigde hij ons spontaan uit om even te komen kijken naar de transformatie met honda motor achterin, zeer vriendelijke man.Ivan
3 juni 2014 om 18:34 #18229076Deze weekend terug aan het werk geweest met de kadett in Huy.
Wedstrijd ging goed voor mij toen plots er werd stil gelegd voor een zwaar ongeval.
Helaas is de wedstrijd niet kunnen verdergaan maar iedereen heeft één officiele tijd kunnen
neer zetten dus worden de resultaten alsnog opgenomen;
Ik eindigde 8e algemeen en eerste in de classe 2 liter.
Goed resultaat jammer van het ongeval zowel voor de kerel die er af ging als de fotograaf die
helaas in verboden zone opgesteld stond. Hij werd afgevoerd met beenbreuk.
Wat een weekend aan plezier moest zijn eindige helaas slecht voor de betrokken personen maak in algemeen voor
de auto sport die op die manier weer in het slecht daglicht word gezet.5 juni 2014 om 21:52 #18229077Als je tegenwoordig kijkt naar de autosport zijn we terug aan het gaan naar de toeschouwers van de jaren 80.
En iedereen is tegenwoordig fotograaf…
Allemaal staan ze langs elkaar bijna op de weg.
Binnenkort staat het land weer in rep en roer als er enkele ongevallen achter mekaar gebeuren zoals indertijd.
Ps: ik dacht dat je kadett onlangs te koop stond?6 juni 2014 om 13:42 #18229078Dat is het nu net , waarom mag een fotograaf wel in de verboden zone gaan staan?
Ze tekenen normaal gezien voor eigen verantwoordelijkheid.
Maar wie is nu wel en niet toegelaten op de ogenblik dat er iets gebeurd?
Uiteindelijk is iedereen er de pineut van.Jep staat nog te koop maar niet voor 1000€ !
27 juni 2014 om 13:04 #18229079Deze weekend gaan we naar het langste parkoer in Belgie, met 5.7 km klim is La Roche en ardennes toch één
van de mooiste en behoorlijk snel , de eerste kilometer gaat voluit en dan gaan de meeste boven 200 Km uur.
De kadett loopt normaal iets meer dan 200 dus stevig in d remmen voor de eerste grote bocht in Cielle.
Zeker de moeite om de regio te bezoeken en de klimwedstrijd!
Filmpje van 2009, toen ging hij nog zo hard niet als nu maar ik vind dat je snelheid moeilijk kan filmen :
http://youtu.be/7c55rn1hUuk” onclick=”window.open(this.href);return false;27 juni 2014 om 14:33 #18229080AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ken het “baantje “maar al te goed, in het verleden zeer dikwijls gaan afrijden met de motorfiets…..zalig gewoon. Succes zou ik zeggen :thumb
30 juni 2014 om 09:23 #18229081laat ons zeggen dat het een vrij nat weekend is geweest, het begon namelijk zaterdag te regenen als ik
de wagen moest opladen en het is gestopt net als we na de wedstrijd onze wagens terug aan het opladen waren.
We zijn dus droog naar huis kunnen komen!
Voor de wedstrijd zelf zeg maar koud en nat , in de training niet te hard gegaan maar stond toch nog 10e geclasseerd.
Op de middag zijn de weer goden stout geweest, een uurtje gestopt met regenen maar halverwege de eerste reeks stort
vlaag over het parkoer met als gevolg dat eerste deel van de wagens vrij droog kunnen naar boven rijden zijn maar de rest
waaronder ikzelf dus niet en zelf heel slecht zicht hadden. Boven op toen iedereen boven stond nog een hagelbuitje als toemaatje. dus iedereen mooi blijven zitten in de wagen en hopelijk zo snel mogelijk terug naar beneden.
We hebben drie reeksen kunnen rijden door de lage deelnemers opkomst dus ervaring genoeg opgedaan in het nat!
Uit eindelijk 12e algemeen en 3e in de klasse.9 september 2014 om 10:32 #18229082Deze weekend veel plezier beleefd in Richelle net buiten Visé.
Leuk parkoer met stevige haarspeldbochten er in en een lekker stuk
op het einde om hem eens te laten lopen met chicane er in.
1.20.08 is de snelste tijd geworden op de 12e plaats.
Ik moet wel zeggen dat in de klasse deze keer ik geen schijn van kans
heb gekregen was namelijk 5e van de 6 deelnemers. De eerste van mijn klasse
reed namelijk 2e plaats algemeen met een tijd van 1.13.
Dat zijn zeven pijnlijke seconde !!!!
In ieder geval mooi weer gehad en een super ambiance met de vrienden !
Volgende week is alweer de laatste wedstrijd Houyet.Ivan
9 september 2014 om 17:08 #18229083schone foto de laatste
grtz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.