Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › securitycode werkt niet, opel weet geen oplossing…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 maart 2012 om 14:10 #17236382
met m’n opcom kan ik alleen dingen zien/doen waar geen security code voor nodig is..
want als ik mijn securitycode invoer krijg ik code is unvalid.. chassisnummer klopt dus t is het goed carpasje..zij kunnen mij echter niet helpen.. is het zo dat de computer ooit is vervangen of?
14 maart 2012 om 14:23 #17865427ik denk dat ze je niet “willen” helpen, omdat ze de auto liever zelf uitlezen :kassa:
zal zo eens proberen hier met die code14 maart 2012 om 15:20 #17865426Kan met opcom en zelfs ook met die chinaclone na het invoeren van de security code erin.
Dus zal iets anders mee zijn vrees ik :S14 maart 2012 om 21:55 #17865424hmm, mooi klote.
15 maart 2012 om 08:21 #17865425Als je de CIM of ECU wilt vervangen heb je ook de security code nodig. En als je één van beide computers vervangt behoudt je de security code.
Je geeft aan dat de VOD je niet kan helpen…. Ben je er langs geweest of heb je ze gebeld? In het laatste geval adviseer ik je om er langs te gaan en aan de balie je carpas en kenteken bewijs te overhandigen en ze te laten checken in hun PC systeem of de security code klopt. Zo ja dan zou ik de 30 euri investeren om ‘m uit te laten lezen. Als de code niet klopt dan ben je denk ik de sjaak en zou ik gelijk bij NAP voor 2,50 een rapportje opvragen. Opcom zegt niet voor niks dat de security code niet klopt. Ergens klopt het namelijk ook niet dat je de sleutel niet ingeprogrammeerd krijgt. Of is dat probleem al opgelost?Groet jraaf
16 maart 2012 om 21:54 #17865428@jraaf wrote:
Als je de CIM of ECU wilt vervangen heb je ook de security code nodig. En als je één van beide computers vervangt behoudt je de security code.
Je geeft aan dat de VOD je niet kan helpen…. Ben je er langs geweest of heb je ze gebeld? In het laatste geval adviseer ik je om er langs te gaan en aan de balie je carpas en kenteken bewijs te overhandigen en ze te laten checken in hun PC systeem of de security code klopt. Zo ja dan zou ik de 30 euri investeren om ‘m uit te laten lezen. Als de code niet klopt dan ben je denk ik de sjaak en zou ik gelijk bij NAP voor 2,50 een rapportje opvragen. Opcom zegt niet voor niks dat de security code niet klopt. Ergens klopt het namelijk ook niet dat je de sleutel niet ingeprogrammeerd krijgt. Of is dat probleem al opgelost?Groet jraaf
security code klopt niet, foutcodes worden niet gewist, sleutel niet geprogrammeerd maar t kan ook dat de sleutel kaduuk is..
wat kan ik nu proberen, langs gaan bij de dealer?17 maart 2012 om 07:40 #17865429@ Raaf: je kan de sleutel niet inleren zonder dat je de juiste code in tikt.
@ topicstarter: Gewoon door de dealer laten uitlezen. Kost je 3 tientjes , maar als zij er niet inkomen met jou code , dan kunnen ze nog even verder kijken…
17 maart 2012 om 07:52 #17865430En eeh als je sleutel stuk is kun je de auto ook niet starten he… ga naar de dealer laat hen de sleutel programeren lukt het ze niet.. mooi hun probleem. wel vooraf even vragen wat het kost zodat ze niet kunnen mekkeren naderhand als het niet lukt. En niet zeggen dat je een opcom hebt geprobeerd want dan gaat bij de dealer de prijs omhoog omdat ze zeggen dat je zelf hebt lopen prutsen..
17 maart 2012 om 08:44 #17865431Zoals ik al eerder zei afblijven als je er geen verstand van hebt.
Pielen met de elektronica als je er geen verstand van hebt moet je nooit doen.
Terug naar de dealer en zorgen dat die het weer fixen en ja dat zal wel wat kosten.
Succes18 maart 2012 om 00:37 #17865432@mike hammer wrote:
Zoals ik al eerder zei afblijven als je er geen verstand van hebt.
Pielen met de elektronica als je er geen verstand van hebt moet je nooit doen.
Terug naar de dealer en zorgen dat die het weer fixen en ja dat zal wel wat kosten.
Successorry meneer, maar ik heb niet lopen prutsen..
enkel en alleen de code ingevoerd en verder kwam ik sowiezo niet. de code is nimmer nooit te wijzigen dus mijn fout kan het niet geweest zijn. maarja ik hoef ook geen uitleg te geven aan je want ik voel me dan een beetje gecontroleerd(wat paps altijd deed).18 maart 2012 om 07:55 #17865433ik heb een verkeerde carpass bij mijn tig gekregen.
het WOLQ nummer op de carpass komt niet overheen met de auto papieren.
het zou toch niet zo zijn dat jij mijn carpass hebt, en ik de jou :D
de sleutelcode kan ik wel uitlezen, maar de security code niet.
dus moet ik ook naar de dealer toe om een nieuwe security code aan te vragen.Gert
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.