Sebring uitlaat!

Forumindex Forums Modellen Tigra Sebring uitlaat!

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236012
    Opelvince
      Lid sinds:
      2 August 2010

      Vanmorgen op de sloop in Hellevoetsluis zag ik onder een Opel corsa B een mooie sebring-uitlaat. Deze ziet er mooi uit, geen roest of een gaten te bekennen. Dus ben ik begonnen met hem eraf te halen. Kostte mij veel moeite, omdat ik niet het juiste gereedschap bij mij had. Gelukkig werd ik ‘gesponsord’ door de Formido om de hoek.
      Helaas wilde hij er in eerste instantie niet eraf, dus na een half uur wrikken en bloedblaren creeëren heb ik besloten de middendemper van de corsa door te zagen met een ijzerzaag. :agent Gelukkig had ik hem toen wel los. Nu vroeg ik mij af..Zou de sebringuitlaat van die corsa onder mijn Tigra kunnen..(hebben deze dezelfde constructie?)

      Wie kan mijn vraag beantwoorden? :D

      #17861436
      Dominic
        Lid sinds:
        17 December 2009

        past niet onder de tigra ;)

        corsa is korter en zit schuiner

        tenzij je kunt lassen enz. dan is alles
        mogelijk natuurlijk king:

        #17861437
        dabok
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 May 2009

          Moet in principe wel lukken hoor, ophanging is gewoon hetzelfde, 9 van de 10 uitlaten onder een Corsa B hangen er schuin onder, net als bij een Tigra!

          [rquote=1919059&tid=146880&author=Dominic]past niet onder de tigra ;)

          corsa is korter en zit schuiner

          tenzij je kunt lassen enz. dan is alles
          mogelijk natuurlijk king:[/rquote]

          #17861438
          Opelvince
            Lid sinds:
            2 August 2010

            Dat dacht ik dus ook Dave. Want op de sloop tegenover die Corsa B stond een Tigra zonder uitlaat en daar heb ik hem voor de grap even onder gedaan. Maar kon niet goed zien of ‘tie wel goed zat. We gaan het gewoon proberen. Mocht het niet lukken, heb ik altijd de tip van Dominic achter de hand. Ik laat het nog wel weten ;)

            #17861439
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              Corsa is idd korter dus of moet je een stuk er tussen lassen, of het ziet er niet uit.

              #17861440
              pluuske
                Lid sinds:
                11 December 2010

                wat niet past wordt gelast toch :P gewoon der onder maken :) gaat wel lukken

                #17861441
                DeMeistah
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 December 2010

                  dit is niet waar, ik heb een remus van een corsa onder mn tigra gezet. past perfect en zit niet schuin. op het stickertje wat nog op de demper zit staat zelfs corsa/tigra op en ik heb bij remus nagevraagd die zegt dat de dempers identiek zijn. ik neem aan dat dit bij sebring ook is

                  #17861442
                  dabok
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 May 2009

                    Inderdaad :thumbup!

                    [rquote=1920416&tid=146880&author=DeMeistah]dit is niet waar, ik heb een remus van een corsa onder mn tigra gezet. past perfect en zit niet schuin. op het stickertje wat nog op de demper zit staat zelfs corsa/tigra op en ik heb bij remus nagevraagd die zegt dat de dempers identiek zijn. ik neem aan dat dit bij sebring ook is[/rquote]

                    #17861443
                    Opelvince
                      Lid sinds:
                      2 August 2010

                      I say..let’s try! Ik hou jullie op de hoogte ;)

                      #17861444
                      Opelvince
                        Lid sinds:
                        2 August 2010

                        Ik heb de Sebringuitlaat eronder gezet en hij paste met heel veel moeite!
                        Maakt wel een lekker geluidje, maar zit er nu aan te denken om zoals bij mijn vorige auto (Corsa B) een middendempervervanger te plaatsen voor nog meer geluid. Samen met mijn Pipercross openluchtfilter systeem gaat dat lekker klinken :) Hebben jullie nog tips voor een middendempervervanger?

                        #17861445
                        Djxceed
                          Lid sinds:
                          3 February 2011

                          @Opelvince wrote:

                          Ik heb de Sebringuitlaat eronder gezet en hij paste met heel veel moeite!
                          Maakt wel een lekker geluidje, maar zit er nu aan te denken om zoals bij mijn vorige auto (Corsa B) een middendempervervanger te plaatsen voor nog meer geluid. Samen met mijn Pipercross openluchtfilter systeem gaat dat lekker klinken :) Hebben jullie nog tips voor een middendempervervanger?

                          Welke Sebring einddemper heb je op je Tigra zitten?
                          Ik heb de ovale versie.

                          :kewlpics

                          Stephan

                          #17861446
                          2e-c14nz
                            Lid sinds:
                            5 June 2009

                            ik zou zeggen kijk eens bij gm-tuningparts of nl-tuning voor een leuke vervanger. Ik geloof dat je voor 70-80 euro klaar bent.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.