Seat Ibiza ’96 (van dof roze naar glanzend rood)

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Seat Ibiza ’96 (van dof roze naar glanzend rood)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260738
    kadett-supreme
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 July 2004

      Afgelopen weekend de auto van m’n zwager op de stoep gehad. Deze auto heeft alleen nog maar wasstraat gezien en zal dit ook wel blijven zien denk ik. Ik zag het gewoon als een uitdaging om deze weer een beetje toonbaar te krijgen.

      Zo werd de auto gebracht:

      Allereerst de auto gefoamed en gewassen. APC 1:10 met kwast en borstel kwamen hierbij ook veelvuldig aan de orde.

      iron x doet na het wassen zijn werk:

      voor/na:

      Aangezien het weer niet zo best was had ik mezelf een tijdelijke werkruimte bezorgd. Niet perfect, maar volstond prima aangezien er bijna geen wind stond.

      Begonnen met kleien met Poorboy’s clay en Spray&Wipe 1:1, waarna ik aan het polijsten ben gegaan. Aangezien deze auto vast weer door de wasstraat zal gaan ben ik zeker niet tot het uiterste gegaan. Doel was om de kleur weer terug te krijgen en meer glans te krijgen.

      Ik ben gaan polijsten met de DAP900. Eerst met de oranje kompressorpad en PB SSR2 en vervolgens de witte kompressorpad en SSR1.

      50-50

      voor/na:

      De finishing touch bestond uit PB Black hole en Natty’s blue. PB trim restorer voor de kunststof delen en CarPro Perl voor de bandjes. Ramen gereinigd met de glasreiniger van Meguiars en vervolgens nog een keer trim restorer.

      en dan krijg je dit als resultaat:

      #18174722
      Ewoud94
        Lid sinds:
        11 April 2013

        Hij ziet er echt geweldig uit hoor, ookal ben je niet tot het uiterste gegaan ziet hij er prachtig uit!

        Respect!

        Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

        #18174723
        Antony
          Lid sinds:
          20 September 2013

          Heel mooi gedaan !

          #18174724
          Roopesh
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2008

            Ziet er goed uit man! good job

            #18174725
            vectra208v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 January 2006

              mooi rood is niet lelijk…nu je zwager een wasstraat verbod opleggen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.