Scratch Remover

Forumindex Forums Modellen Corsa Scratch Remover

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Pjotje

Dag mensen,

In een vorig topic vroeg ik feedback over een auto. Uiteindelijk is het een andere zwarte corsa 1.4i sport geworden. Mooi dingetje, goed onderhouden etc.

Klein puntje; de lak op de motorkap is wat vervaagd en ik ontdekte een wereld aan kleine krasjes. Nou heb ik Commandant m5 scratch remover gehaald, maar wat is jullie ervaring hiermee? Ga ik nu de hele auto verknallen of valt het mee? Las ook dat dit speciaal voor machinaal gebruik is ontwikkeld, maar dat het ook kon met de hand.

Ervaringen?
      Andere suggesties misschien?

Alvast bedankt voor de reacties,

mvg Pieter

DarkNL08
      Deelnemer

Eerst vragen dan halen, lijkt me een beter plan :P

Pjotje

Haha klopt.. Stond gister bij het benzine station en zag het staan, dus heb het zonder bij na te denken gehaald… Nu staat het hier, dus dan maar omgekeerde volgorde hè! Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan :D

Anoniem

Ik zou commandant 4 pakken, heb ik gebruikt op m’n Astra waar ook genoeg kras(jes) op zaten. En zelfs flinke heb ik eruit gepoetst met 4. Nu is hij nagenoeg kras vrij!
            Dus ik zou voor 4 gaan!

wessaa
            Deelnemer

geen 4 gebruiken!!! deze is te grof en tast ook je blanke lak aan.
              scrath remover 5 werkt super! ook gewoon met de hand te gebruiken
              had bij m`n astra op de kofferklep en bumper krassen van katten nagels staan, en deze heb ik er gewoon met de hand uit gepoetst

Anoniem

Ik ook hoor, met commandant 4 geloof ik. Iig een krasverwijderaar in tube is roze spul

2e-c14nz

Mocht het nu allemaal niet helpen, probeer dan ultimate compound van meguiars

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.