‘Schuurvondstje’ op marktplaats

Forumindex Forums Modellen Kadett ‘Schuurvondstje’ op marktplaats

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    kadett4x4
    Deelnemer

de beste man heeft een paar rare tikken, achtervolgingswaanzin is er een van.
      en die prijzen, hij wou toen voor een halve monza die niet liep, toch €2100,- hebben.
      hij zegt iedere keer dat ze veel waard zijn, en nog meer waard worden.
      maar waarschijnlijk gaat hij dat niet meer mee maken.
      en er hebben een keer foto’s op gestaan, maar die moesten toen verwijderd worden van derden, daarom staat het er zo bij.
      vat dit niet verkeerd op, maar beschouw het als info.

groeten.

RISL
      Moderator

Okay, ik snap ‘m :thumb
        Je klonk in je vorige post wat verbitterd, alsof je die man ergens voor terug wilde pakken ofzo. Het klinkt alsof het een rare vent is die in z’n eigen wereld leeft, maar goed, ieder z’n ding.

Hoop dat een hoop mensen wat moois vinden voor weinig geld. Voor mij is Cuijck net effe te ver rijden om zomaar even te gaan kijken.

mayhem

Ik weet hier in de buurt ook een schuur met ongeveer 50 klassiekers. Opels, vw, amerikanen alles door elkaar.
          Niemand mag erin kijken, en als je op t erf komt bij m staat ie al buiten met de hooivork.

Is ook zo’n rare oude boer.
          Maat van me was aan die man zijn woning bezig toen de deur een stukje openstond, maar toen ie erheen liep werd de deur dichtgesmeten, en kreeg gelijk een hele preek.

dutch
          Deelnemer

@mallemalle wrote:

Tegenwoordig denkt men dat schuurvondst synoniem is aan ‘ veel geld kunnen vangen’

mp staat vol met zogenaamde schuurvondsten en 99 % is een hoop gelul, net zoals het gelul, van oud omaatje geweest

Ben ik wel met je eens, laatst op motor-forum ook een keer een topic van (of over?) iemand die in een schuur van oud (of overleden?) familielid een oud motortje was tegengekomen. Had geen idee wat het was en in welke staat het precies was, maar hij wist wel dat het dingetje VEEL geld waard was…. dream on.

Heb ik ook elke keer als ik naar Wheeler Dealers kijk: die paar pond die ze met restauratie verdienen is ze van harte gegund, ik zou elke keer weer voor de opgeknapte variant gaan. Wat niet wegneemt dat het voor iemand die er hobby aan heeft goedkoper is dan ..eh, een dure hobby.. en dat WD er een leuk programma aan heeft ;)

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.