schuddende meriva

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila schuddende meriva

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    red-bull

Mijn meriva a uit 2002 heeft sinds kort dat als ik boven de 70km kom dat de achterkant heen en weer schud, net alsof je elke keer een windstoot krijg .
      Dit gebeurd heel onregelmatig en hoe harder je rijd hoe heftiger het word , inhalen op de snelweg is echt een uitdaging op deze manier.
      Een rondje om de auto laat niet echt wat zien , geen warme banden na een snelweg rit , r zit geen speling op de wielen als je er aan trekt en duwt , bandenspanning is ok .
      Als je expres het aan het stuur slingert merk je niets vreemds ook met remmen trilt er niets ……..

Wat kan dit zijn??

red-bull

83 keer gelezen maar geen antwoorden…. ik wist dat de meriva niet erg populair is maar vind het animo hier wel erg teleurstellend.

stefanDTI

Banden als eens los van de grond gehad ? En dan gekeken of er speling op zit ?
          Alle wielbouten al gecheckt of die vast zitten ?

Zit de ophanging misschien los van de achterbrug ?

Het kan zo veel wezen..

Opeltje17
          Deelnemer

Niet toevallig stoeprandje gepakt achter deuk in je velg.

SimpleFace

Makkelijk is met een krik even verhogen en dan aan de band draaien, kijken of er een gekke bobbel in zit.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.