Schroefset vs. verlagingsveren

Forumindex Forums Modellen Astra Schroefset vs. verlagingsveren

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237350
    Victorrr
      Lid sinds:
      2 February 2011

      Goedendag, ik heb in mijn astra h een schroefset van VMaxx zitten, nou bevalt dit ten dele goed, maar vind ik het comfort eigenlijk iets te erg achteruit gegaan.. Ik zit erover na te denken om er gewone verlagingsveren in te zetten (verlaging t.o.v. originele hoogte is dan 35mm). Heeft iemand hier ervaring mee, zou het wat betreft comfort toch wat schelen?

      #17875422
      JoSchaap
        Lid sinds:
        3 May 2011

        als je verlagingsveren icm je originele schokbrekers bedoeld dan krijg je idd iets van je comfort terug. echter zullen deze schokbrekers wel sneller verrot gaan.

        complete vaste sets zijn net als schroefkits in verschillende smaken verkrijgbaar

        de goedkopere sets zijn meestal snoeihard.

        rijd anders op een meeting eens met wat mede astra-eigenaren een rondje mee.

        met name de iets betere sets zoals KW variant 2 kunnen al behoorlijk beter rijden. maar het is net hoe JIJ het ervaart :)

        #17875423
        Bluns
          Lid sinds:
          24 December 2005

          VMaxx is idd giga stug! Maar t rijd geweldig.
          Daarvoor reed ik met originele dempers en Eibach veren, was genoeg comfort aanwezig alleen vond ik dat niet fijn..

          #17875421
          Victorrr
            Lid sinds:
            2 February 2011

            oke ik zal dat zeker op een meeting doen dan! En ik zal kijken naar die KW v2. Inderdaad in bochten rijdt de wagen met VMax fenomenaal! Bedankt voor de reacties

            #17875420
            astrastation28
              Lid sinds:
              24 May 2011

              heb zelf alleen veren op mijn astra station gehad van weitec 35/35mm,was er zeer te spreken over en zeer goedkoop incl erop zetten.

              #17875419
              frank de jonge
                Lid sinds:
                23 May 2011

                Ligt er ook aan hoe je rijdt met je auto??

                Als het wat geld mag kosten dan zou ik een instelbare set nemen met piggybag als je af en toe circuitdagje meepakt.
                Het nadeel van die V-Maxx setjes is dat ze zooo kneiterhard zijn dat je gewoon erg weinig grip heb met nat wegdek. Met droog en mooi weer wil het perfect. Demping laat alleen wat te wensen over.

                Standaard dempers met goede verlaginsveren zoals boven omschreven wil ook wel idd. Kan je altijd nog dikkere stabi’s monteren om dat overhellen tegen te gaan.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.