schroefset vooe corsa b Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › schroefset vooe corsa b Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 8 juni 2012 om 15:59 #17249373 breaker Lid sinds:18 May 2012 hallo ik wil me corsa b verlagen mety een schroefset ik heb een Ta-Technix op het oog is dat een beetje goede kwaliteit en heeft dezen set ook een goed wegligging groetjes breaker 8 juni 2012 om 16:01 #18034380 CorsaliefhebberDeelnemer Lid sinds:19 February 2012 Alweer???????????????????????????? Letterlijk gisteren of eergisteren is er VAN JOU al topic geweest met precies dezelfde vraag over de TA Teniks schroefset. Klein beetje zelf zoeken is blijkbaar al te veel moeite :hmmz :hmmz :hmmz Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen