schroefset vectra b station

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum schroefset vectra b station

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274390
    bart-gsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2012

      Hey
      Ik ben aan het zoeken naar een goede schroefset alleen bij de meeste sets gaan ze niet verder dan een 2.0 16v maar ik heb een v6.. Dan bij deze de vraag.. Past dat of is die niet geschikt i.v.m de asdruk/aslast??

      Ik heb een sport chassis dus heb al 20mm verlaging..

      Weet iemand een goed betaalbaar merk?? Want ik zie merken van JOM.de tot aan KW die een rib uit je lijf kost

      De set moet ook geschikt zijn voor gebruik van een aanhanger (max 1700 kg) want ik wil straks een trekhaak monteren

      #18303270
      teungts
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2004

        Persoonlijk zou ik voor een V-maxx setje gaan goed en betaalbare prijs, en die levert ook voor v6

        #18303271
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          Ok thx.. Had al wel diverse setjes gezien maar dan staat erbij alle modellen (behalve v6) dus vandaar mijn vraag

          #18303272
          sw_reijnders
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 October 2005

            dat is omdat je voor een v6 ook bij de 2.0 en 2.2L diesels moet kijken ;)
            omdat de diesels en de v6 een hoger gewicht hebben.

            #18303273
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              dat klopt.. alleen wel balen dat er niet zo veel van te vinden valt.. als je kijkt voor schroefsetjes wordt je er mee dood gegooit tot en met de 2.0 16v motoren alleen zeer weinig voor de diesels en v6 vectras

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.