Schroefset (nieuw) gekocht voor weinig €

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Schroefset (nieuw) gekocht voor weinig €

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219485
    RAYMOND.design
      Lid sinds:
      14 February 2006

      Oké misschien eigenwijs en tegen alle adviezen in, maar toch aangeschaft.

      Schroefset aanbieding vectra B voor €225,- incl. verzendkosten.

      Verlaging voor 10-90 mm en 1035 kg draagvermogen, achter 30-100 mm verlaging en 1050 kg draagvermogen.

      Met faktuur en 3 jaar garantie.

      Made in Germany, TA-Technix.

      #17650721
      Silverspeed
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 June 2009

        jij blijft wel bezig met de auto he :P ben wel benieuwd naar het eindresultaat nu :)

        #17650722
        RAYMOND.design
          Lid sinds:
          14 February 2006

          origineel gepost door Silverspeed
          jij blijft wel bezig met de auto he :P ben wel benieuwd naar het eindresultaat nu :)

          hET PROBLEEM IS DAT IK MET HÉÉL VÉÉL DINGEN BEZIG BEN EN KOM ALTIJD TIJD TE KORT, WAARDOOR DINGEN NIET AF KOMEN OF IK HET NIET KAN DOEN ZOALS IK WIL.

          MIJN GEZONDHEID IS NU OP DIT MOMENT OOK NIET JE VAN HET, DUS HET IS ROEIEN MET DE RIEMEN DIE…………….!

          #17650723
          Silverspeed
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 June 2009

            zolang je het maar niet overhaast gaat het toch goed :) en als je vaker wat kleinere dingen doet dan alles in 1 keer, heb je er ook meer plezier van toch ;)

            #17650724
            RAYMOND.design
              Lid sinds:
              14 February 2006

              Ik denk helaas altijd 10 stappen vooruit:P
              Voor mijn omgeving en vooral mijn vrouw zeer vermoeiend.
              Zelfs nog met 16 Rita’s per dag, word er zelf ook een beetje gestoord van.

              Te veel ideeën of te weing tijd?:hmmz

              Kan iemand mij vertellen hoeveel mm ik de vec kan verlagen met (helaas nog) standaard 15″ velgen?
              Het gaat mij alleen om het aanlopen, drempels enz. zijn zo verschillend in hoogte dat ik er met de standaard 106 van mijn vrouw zelfs nog schurend over heen ga.:swear

              #17650725
              Gupy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 June 2006

                Met de originele velgen ken je ‘m op z’n buik leggen.
                Voor alles omlaag en achter ook. Je moet dan wel een beetje oppassen met je carterpan, die ligt dan 7cm van de grond.

                Is niet erg comfortabel rijden en je achterbanden slijten alleen nog maar aan de binnenkant.:)

                #17650726
                RAYMOND.design
                  Lid sinds:
                  14 February 2006

                  Elke standaard auto die je laat zakken wordt ineens een vette bak, ben benieuwd hoe vet de vec wordt.

                  Ik vind het nu een oude lullen-auto, m’n vrouw werd pissed toe ze het hoorde. :swear
                  Veel te hoog op z’n wielen en veel te slappe veren.

                  Ik heb een ruime tijd in C-kadettjes gereden met korte gele koni’s die in hardheid versteld konden worden.
                  Ik had 12 cm verlaagd met apex veren en de koni’s helemaal op z’n hards, was net een stuiterbal
                  (wel 1 met een opgeboorde 2.2 met uitgebalanceerde krukas, uitgewogen drijfstangen en 2.4 kop,
                  afgedraaid super licht vliegwiel, senator injectie, snelle nokkenas en groter injectoren). Een soort superkart en snel!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.