Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › schroefset gts
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2015 om 17:05 #17273070
ha heren vectra rijders.
Zou graag een schroefset onder mijn gts willen. Maar heb geen ervaringen met merken en schroefsets enz. Heb onder mijn vectra b wel een verlagingsset gehad met veren en dempers. Deze heb ik toendertijd bij gm tuningparts besteld.
Nu zit ik net op zijn site te kijken en er staan 3 merken schroefsets op. Een fk schroefset, een jom schroefset en een triple s schroefset. Nou is mijn vraag aan jullie welk merkt lijkt jullie het beste of hebben jullie er zelf onder zitten of raden jullie het mij af.Tevens heb ik van horen zeggen dat de hoogte regeling van de koplampen achter bij de veren zit, krijg ik hier dan geen problemen mee?
Nogmaals heb hier weinig verstand van ;) :D
alvast bedankt :afro
9 augustus 2015 om 20:11 #18293155Ik zou zelf echt helemaal geen comfort verwachten van een schroefset van 300 euro, helemaal niet voor een gezinswagen!
Zelf heb ik weinig ervaring met schroefsets, heb alleen in een Golf 3 met AP set op 18inch en een Seat leon met een H&R set op 19inch gereden.
De AP set zit op 500 euro en daar mist ook al elk stukje comfort.
De H&R zit op meer dan 1000 euro maar is in hardheid verstelbaar wat ik zelf wel een must vind.11 augustus 2015 om 11:07 #18293156Ik heb nu zeker een AP schroefset 2 jaar onder mijn gts en zo laag mogelijk geschroefd. Je kunt nog lager als je de hulp veer ( dun veertje ) ertussen uit haalt. Maar dat lijkt me niet horen en apk afkeur omdat je hoofdveer los zit. Volgens mij ben ik 8 cm gezakt. Had er 19 inch onder nu 20 inch met 215 30 20 en 225 30 20. Is wel heel stug maar je ik geef er weinig om. Ben net teru uit Italië en heb niemand horen klagen. Ik kan de drempels nog behoorlijk normaal over heel soms schaaft de rubber lip. Maar wie wat moois wil moet dat er voor over hebben. Ik zal eens kijken of ik foto’s kan plaatsen. Of geef me je mail dan stuur ik wel wat.
11 augustus 2015 om 20:02 #18293157Ik heb nu onder mijn gts een fk schroefsetje zitten en moet zeggen dat ik de stugheid mee vind vallen.
Tuurlijk is er veel comfort weg tegen over origineel onderstel, maar dat moet je van te voren weten als je een schroefset neemt. Ook rijd ik mijn auto op zon manier dat ik hem mooi vind, dat hierbij een groot deel comfort verdwijnt neem ik voor lief. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.