Schroefset FK ak street

Forumindex Forums Modellen Astra Schroefset FK ak street

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Jidda

Hallo opel drivers,

Ik heb een astra coupe turbo.
      Heb een leuke aanbieding gehad, wie heeft er ervaring met fk ak street schroefset?
      wat kan ik kwa comfort etc verwachten?

nog andere schroefset merken die comfort hebben van de goedkopere schroefsets, hoef niet heel laag alleen wielkast speling weghalen.

gr

Shane_Astra_g
      Deelnemer

Met schroefset verlies je zowizo comfort. Vooral in combinatie met 17inch of zelfs 18inch. Ik reed eerst op standaar schokdempers en veren met 16inch heerlijk comfort, toen heb ik gereden op ap verlagingsveren40/30mm icm standaard schokdempers 16 inch. Comfort was zeker nog aanwezig iets stugger maar niet veel. Toen kwamen er 17inches onder met 2054017. Comfort ging achteruit.

Uiteindelijk rij ik nu met ta technix schroefset met 17inch. Comfort is ver te zoeken :jerry aardig stug, meer hobbels en kuiltjes waarneembaar, rammelende interieur delen :puke

Wegliggin is top! En het staat mooi uiteraard. Ong 6 7cm lager als standaard astra

Ik weet niet of je puur voor de looks doet en je gesteld bent op je comfort? Dan zou ik echt voor verlagingsveren alleen gaan, zorg er dan wel voor dat je dempers nog in goede staat zijn. Niet meer als 40nemen met standaard schokdempers.

Boeit die comfort je niet, dan gewoon schroefset pakken. Kun je het lekker zelf verstellen hoe jij het wilt.

Jidda

@Shane_Astra_g wrote:

Met schroefset verlies je zowizo comfort. Vooral in combinatie met 17inch of zelfs 18inch. Ik reed eerst op standaar schokdempers en veren met 16inch heerlijk comfort, toen heb ik gereden op ap verlagingsveren40/30mm icm standaard schokdempers 16 inch. Comfort was zeker nog aanwezig iets stugger maar niet veel. Toen kwamen er 17inches onder met 2054017. Comfort ging achteruit.

Uiteindelijk rij ik nu met ta technix schroefset met 17inch. Comfort is ver te zoeken :jerry aardig stug, meer hobbels en kuiltjes waarneembaar, rammelende interieur delen :puke

Wegliggin is top! En het staat mooi uiteraard. Ong 6 7cm lager als standaard astra

Ik weet niet of je puur voor de looks doet en je gesteld bent op je comfort? Dan zou ik echt voor verlagingsveren alleen gaan, zorg er dan wel voor dat je dempers nog in goede staat zijn. Niet meer als 40nemen met standaard schokdempers.

Boeit die comfort je niet, dan gewoon schroefset pakken. Kun je het lekker zelf verstellen hoe jij het wilt.

hoi shane,

comfort is wel belangrijk voor mij, maar waar ik mee zit is de ideale verlaging in cm. Wil een dikkere look en geen speling zowat in de wielkasten.
          Ik zat te denken aan een ap verlaginskit
          40/30 of 50/30

met 17 inch
          ook had ik een ta technix verlaginskit gezien maar weet niet of dat veel verschilt van de ap setje

gr

turbootje
          Deelnemer

ik heb ook ta technics eronder. bevald me prima. en ligt lekker laag :thumbup

Shane_Astra_g
            Deelnemer

Als het echt alleen voor de looks doet en je wilt je comfort behouden zou ik voor veren gaan. Die ap veren set rijd heerlijk. Wielkasten opvullen, ligt eraan wat je bedoelt echt zodanig opvullen dat je geen vinger meer tussen krijgt? Want dan is 4cm misschien niet genoeg. Ook dit hangt af van je velg groote en bandenmaat. Heb je gewoon die standaard 17inch opel velgen met 2154017 eronder? 40/30mm zal zeker weten al mooi staan.

Turbootje reed ook eerst opveren, volgensmij beviel het hem ook aardig?

Ap schroefset hoor ik wel wat goede verhalen over. Heb alleen zelf geen ervaring mee. Zo een set kost al gauw 400euro volgensmij.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.