schroefset corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa schroefset corsa B

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Thierry Corsa B

goededavond allemaal!
      ik heb een corsa B GSI 1.6, en ik wil hem dus wat gaan verlagen, want hij staat n beetje op standje rally, heeft iemand ideeen hoe je het beste kan verlagen met O.A schroefset
      coilover of verlagingsveren ed.

als iemand iets heeft liggen, zou ik het graag willen ruilen tegen een setje BBS velgen, 4×100 15inch 7j zonder bandjes, met eventueel inleg vanaf mijn kant

Met vriendelijke groet,
      Thierry

Shane_Astra_g
      Deelnemer

Het is maar net wat je wilt? Wil je gewoon iets lager en comfort behouden, neem dan veren. Wil je plat op zijn buik en geef je niks om de comfort, neem dan een schroefset die je zelf kunt afstellen in hoogte. Je kunt ook nog een vaste verlagingsset nemen met bijbehorende schokdempers.

Als je alleen met veren gaat verlagen pak dan niet te grote verlaging anders gaan je standaard dempers lekken.

wagnas
        Deelnemer

Koop knappe verlagingsveren van 40mm. Voorbeeld H&R. Meeste goedkope veren verlagen niet zoveel als ze opgeven.

40mm kan met originele schokdempers.

Corsa_GSi
          Deelnemer

Ja 40 mm kan met originele dempers, maar goed waarschijnlijk zijn die ook al tig jaar oud…..

Beter een komplete set plaatsen, zodat je alles vervangt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.