Schroefset

Forumindex Forums Modellen Corsa Schroefset

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235215
    Insanity
      Lid sinds:
      31 October 2010

      Opelrijders,

      Ik heb een vraagje over mijn schroefset.
      Ik heb m er ongeveer 3 weken geleden onder gezet.
      Nou heb ik aan de achterkant een verschil van 1 centimer. Daarmee bedoel ik dat links 1cm lager is dan rechts(vanaf de achterkant gezien)
      Nu is het sinds 2 dagen dat als ik me auto start en over een hobbel heen ga dat ie heel erg kraakt. Het gekraak komt dan van de rechter kant.(ook weer vanaf achter gezien) Komt dat hierdoor doordat er dan speling zit of is het zo dat ik m verkeerd gemonteerd heb?

      Ik kan enigszins begrijpen dat t een beetje geluid maakt omdat t nog moet insluiten maar het geluid is daar(denk ik) veel te hard voor.

      Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen want ik vertrouw het niet zo.

      Heb trouwens wel de auto laten uitlijnen!

      #17849524
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Check je veren achter eens. Lijkt me dat daar iets mis is. Toen je de auto uit had laten lijnen was stond ie wel recht?

        #17849525
        Insanity
          Lid sinds:
          31 October 2010

          Ja hij stond recht.
          En waar moet ik dan naar checken? En als ik m nu weer ga aandraaien dat ie gelijk komt te staan, moet ie dan weer uitgelijnd worden?

          #17849526
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Ga eerst maar eens kijken of de veer wel goed zit. Straks is die verschoten of mis je de stelschotel.

            Even de krik er onder dus.

            Als die auto recht stond met uitlijnen en je krijgt hem weer voor elkaar dan hoef je hem niet meer te laten uitlijnen, want dan heb je hem als het goed is weer net zo recht staan als voorheen.

            #17849527
            Insanity
              Lid sinds:
              31 October 2010

              Oke naja aanstaande zondag ga ik m ff omhoog halen dus we zullen zien.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.