schroefset

Forumindex Forums Modellen Corsa schroefset

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228138
    Benjamin corsaGSI
      Lid sinds:
      30 November 2009

      ik heb een aantal weken terug een schroefset gekocht van ta-tachnix, maar wat moet er allemaal over gezet worden van de oude veer?

      en hebben jullie een tip om de veer van de voorkant aan te spannen zodat je de onderdelen van de oude veer normaal kan monteren.

      gaat trouwens om een corsa b

      alvast bedankt(:

      #17755943
      david verburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 July 2004

        zoek functie??????????

        #17755944
        max
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Grappig heb net ook zo’n set gekocht.

          Gebruik een veerspanner voor je oude set en haal alles van de bovenkant eraf.
          Het enige wat je niet gebruikt zijn je oude demper, veer en rubber ring van je veer.

          De rest monteer je op je schroefset.
          Dit gaat niet makkelijk.

          Wij hebben het zo gedaan:
          Auto op bokken aan de voorzijde.
          Bovenste deel weer aan de auto gemonteert.
          Schroefset komleet naar beneden gedraait (minste voorspanning).
          Schroefset met een krikje onder je fuseekogel omhooggedrukt en in het komplete bovenste deel gericht en door laten steken tot de schroefdraad weer boven eruit komt +/- 2cm. Goed richten is het advies!!!
          Dan moer erop en met behulp van ringsleutel en imbus vast gezet. Imbus is om ervoor te zorgen dat je stang niet draait!!

          #17755945
          Benjamin corsaGSI
            Lid sinds:
            30 November 2009

            ik heb het er nu onder zitten maar de 2moeren om het hele pakket aan te spannen zitten niet tot het einde van het draad, is dat erg of moet ik toch een manier bedenken om het helemaal aan te draaien?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.