schokdempers

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum schokdempers

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    neofiets

hoi ik heb nieuwe schok dempers tekoop maar heb een klein probleempje ze zijn nieuw maar kan er maar niet achter komen onder welke vectra of opel ze moeten.heb ze gekocht de verkoper was 100% overtuigd dat ze ook onder een v6 paste
      dus niet miskoop dus dit is wat er op de schok dempers staat voor vwn875mb009 en achter vw501v 40-04 als iemand mij ermee kan helpen heel graag

MVG :wors

svdk20
      Deelnemer

welk merk praten we over?
        en schokbrekers zijn niet universieel v6 is zwaarder dan een 1.6 of een 2 ltr maar dat spreek voor zich lijkt mij

neofiets

staat verder geen merk op ze zijn net zo lang en dik als die van de vectra op de voorste missen ze een stabilisator ophang punt en achter zit de schotel waar de veer opkomt te hoog voor die van mij ik heb een foto misschien ziet u hoe het zit.hoe zet je een foto erbij?

arjontje
          Deelnemer

net wat ik dacht het zijn volkswagen schokdempers.

Heb ff gegoogeld.

jraaf
            Deelnemer

[rquote=1881957&tid=143772&author=neofiets]staat verder geen merk op ze zijn net zo lang en dik als die van de vectra op de voorste missen ze een stabilisator ophang punt en achter zit de schotel waar de veer opkomt te hoog voor die van mij ik heb een foto misschien ziet u hoe het zit.hoe zet je een foto erbij?
              [/rquote]

Zijn zeker geen Opelaners… Achter heeft een C gescheiden systeem voor schokbreker en veer. Wie heeft je dit verkocht??
              Of praten we over een A of B vectra????

Safe driving Jurgen

sw_reijnders
              Deelnemer

iemand die dacht, ik ga die sukkel wel even een paar schokdempers verkopen :angel
                sounds like you’re screwed :o

gedachtegang van de verkoper he, wil niet zeggen dat het ook mijn gedachtegang is

neofiets

hee jongens bedankt voor de info ga ik ut ff veranderen op marktplaats wel vreemd dat ze wel eronder passen krijg alleen de stabilisator stang niet vast zou je zeggen dat het van een 1.6 of1.8 zijn
                  gr

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.