schokbrekers voor

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel schokbrekers voor

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Hans1991

hallo,
      ik kom in de probelemen bij het verlagen van mijn astra f, voor zitten de schokbrekers in het fusee geschoven. hoe kan ik deze het beste los krijgen zonder alles te moeten los maken?

het liefste haal ik niet het hele fussee der af omdat ik bang ben het niet meer in elkaar te krijgen.

gr Hans

lemmuh

Dat zal toch moeten, je zult de veerpoot er in zijn geheel onderuit moeten halen. Dit omdat als je de schokbreker wilt vervangen, je ook de spiraalveer los moet halen. LET WEL OP!!! Het veerpootlager niet zomaar losdraaien, eerste de veer opspannen met een verenspanner, anders vliegt je deze om je oren… Wil je niet meemaken.

Jeroen

black champion

als je nou even verder had gekeken als je neus kort is. had je gezien dat in het topic onder je precies dezelfde vraag word gesteld:sleeping

Fearless
          Deelnemer

Heel de poot er onder uit en het ding in de bankschroef, met een grote moordenaar die moer lossen.

Nieuwe moer met locktite monteren als je de nieuwe demper er in hebt.

Hans1991

zonder voorpoot er uit kunnen halen:D veer ver genoeg opspannen en alles er bovenuit trekken, daarna moer eraf en kun je vanaf boven de schokbreker er uit trekken.. daarna kun je ook de veer er uit wippen…

@black
              champion volgens mij wordt daar gevraagt of de veerpoot 1 is met de schokbreker? Wat ik ook heb gevraagt een paar topics ervoor.. lijkt mij een andere vraag..

Hans1991

zonder voorpoot er uit kunnen halen:D veer ver genoeg opspannen en alles er bovenuit trekken, daarna moer eraf en kun je vanaf boven de schokbreker er uit trekken.. daarna kun je ook de veer er uit wippen…

@black
                champion volgens mij wordt daar gevraagt of de veerpoot 1 is met de schokbreker? Wat ik ook heb gevraagt een paar topics ervoor.. lijkt mij een andere vraag..

Fearless
                Deelnemer

Noueehhhh….suc6 jochie

Hans1991

bedoelde dat ut al gelukt is:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.