hallo,
ik kom in de probelemen bij het verlagen van mijn astra f, voor zitten de schokbrekers in het fusee geschoven. hoe kan ik deze het beste los krijgen zonder alles te moeten los maken?
het liefste haal ik niet het hele fussee der af omdat ik bang ben het niet meer in elkaar te krijgen.
Dat zal toch moeten, je zult de veerpoot er in zijn geheel onderuit moeten halen. Dit omdat als je de schokbreker wilt vervangen, je ook de spiraalveer los moet halen. LET WEL OP!!! Het veerpootlager niet zomaar losdraaien, eerste de veer opspannen met een verenspanner, anders vliegt je deze om je oren… Wil je niet meemaken.
zonder voorpoot er uit kunnen halen:D veer ver genoeg opspannen en alles er bovenuit trekken, daarna moer eraf en kun je vanaf boven de schokbreker er uit trekken.. daarna kun je ook de veer er uit wippen…
@black champion volgens mij wordt daar gevraagt of de veerpoot 1 is met de schokbreker? Wat ik ook heb gevraagt een paar topics ervoor.. lijkt mij een andere vraag..
zonder voorpoot er uit kunnen halen:D veer ver genoeg opspannen en alles er bovenuit trekken, daarna moer eraf en kun je vanaf boven de schokbreker er uit trekken.. daarna kun je ook de veer er uit wippen…
@black champion volgens mij wordt daar gevraagt of de veerpoot 1 is met de schokbreker? Wat ik ook heb gevraagt een paar topics ervoor.. lijkt mij een andere vraag..