schokbrekers E kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett schokbrekers E kadett

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    DD1
    Deelnemer

zit er verschil in de dikte van de schokbrekers van de E kadett? is die van een gsi dikker/korter etc ten opzichte van bijvoorbeeld een 1.3?

Past een gsi schokbreker in de veerpoot van een 1300 of moet je dan een complete set van een gsi hebben?

Vinci
      Deelnemer

Volgens mij is de poot het zelfde en kun je er zo een bigblock wiellager in persen en een GSI schokbreker in hangen….

Heb het nooit geprobeerd, maar wel auto’s gehad met small en big block en die veerpoten beide meerdere malen in mijn handen gehad en de schokbrekers ook zelf al eens vervangen. Lijkt me raar als dat niet past.

jblfreak
        Deelnemer

h-base geeft bij alle dezelfde aan

DD1
          Deelnemer

[rquote=1889150&tid=144337&author=Vinci]Volgens mij is de poot het zelfde en kun je er zo een bigblock wiellager in persen en een GSI schokbreker in hangen….

Heb het nooit geprobeerd, maar wel auto’s gehad met small en big block en die veerpoten beide meerdere malen in mijn handen gehad en de schokbrekers ook zelf al eens vervangen. Lijkt me raar als dat niet past.[/rquote]

bedankt voor de info. waar het me eigenlijk om ging is de diameter van de schokbreker. ik heb naast mijn opel corsa ook nog een ford capri. Deze maakt ook gebruik van inserts in de veerpoot. En ik hoopte dat de E kadett inserts zouden passen. Nu heb ik een setje van een GSI te leen om te passen maar ze zijn net 1,5 mm te dik. vandaar dat ik nieuwschierig was of de lichtere modellen wellicht een dunnere schokbreker zouden hebben om het alsnog pas te krijgen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.