Vandaag de monza onder handen genomen. Borbet velgen + nieuwe banden gemonteerd, en alles qua ophanging is ook nagelopen. Ding spoort weer helemaal perfect! Maar er zijn nog een aantal to do’s.
1. Schokbrekers zijn veel te week. Heb 2 monroes van een B senator liggen in goede staat. Alleen zitten er geen rubberen ringen meer in.
Wat voor binnen en buiten diameter moeten deze ringen zijn om ze passend te krijgen voor de monza?
2.Vandaag ook geprobeerd de benzine toevoer aan de praat te krijgen. Na meten blijkt dat er geen spanning op de draden van de pomp staat.
Waar kan ik het beste gaan beginnen met storing zoeken? Kan het een zekering/relais zijn of eventueel wat anders?
3.De voorpijpen van de auto zijn vervangen door harde exemplaren. Nu lekt 1 van de pijpen op het punt waar deze op het spruitstuk komt. Gevolg is te weinig compressie en veel vermogens verlies.
Moet hier een pakking tussen, en zo ja welke diameter? Zijn er andere recente opel modellen die dezelfde diameter hanteren? Dit ivm verkrijgbaarheid op korte termijn (maandag middag moet de boel gasdicht zijn)
Dat was het voor dit moment weer even. :)