Schokbreker rechts achter

Forumindex Forums Modellen Corsa Schokbreker rechts achter

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269565
    Sailorhenk
      Lid sinds:
      22 April 2014

      Ben erg benieuwd of deze schade gerepareerd is en of deze te vergelijken is met mijn geval.
      Afgelopen week is mijn schokbreker rechtsachter letterlijk de kofferbak ingekomen. Ik heb er geen foto van maar wel een filmpje:
      http://youtu.be/RvU4whz3o2M” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Het betreft hier een corsa 1.4i joy uit 1995 met 318.000 km op de teller.
      Veelgehoorde kreet is opruimen. Echter, deze auto is al bijna 16 jaar in ons bezit en gaat nog als een trein ondanks de kilometerstand.
      Heeft iemand ervaring met een dergelijke reparatie?

      #18264774
      smoke_soldier
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 September 2011

        nou als ik het zo kan zien is je hele wielkast doorgerot… :shock:
        ervaring met dit soort dingen heb ik zeker niet.

        maar om eerlijk te zijn vrees ik dat hij rijp is voor de sloop :cry

        alles is te repareren maar of dat ouwe beestje dat waard is…ik heb me twijfels :hmmz

        #18264775
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          Bericht los gemaakt van het Astra topic, graag de diversen types in de juiste forum delen plaatsen.

          #18264776
          joop1970
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2010

            Wow! Dat zie je toch niet heel veel. Ik vrees inderdaad dat die de reparatie niet meer waard is. Voor een paar honderd euro heb je een vergelijkbare auto met minder kilometers.
            Reparatie zal ook niet goedkoop uitvallen, of je moet zelf handig zijn en kunnen lassen?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.