Schokbreker door de bodem

Forumindex Forums Modellen Astra Schokbreker door de bodem

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    maxxb
    Deelnemer

Hallo allemaal, ik heb sinds een tijdje weer een astra f.
      Was het beu om door de kou heen te rijden met de motor :D

Helaas is de schokbreker rechts achter naar binnen gekomen en dit zal ik dus moeten lassen.
      Ik heb op internet diverse sites gevonden met reparatieplaatwerk maar kan helaas geen schokbreker reparatie stukken vinden.
      Zelf een plaatje maken is ook geen punt alleen is een reparatie stuk wel zo netjes.

Iemand een idee of deze stukken in de handel zijn, en zo ja waar zou ik kunnen kijken/informeren hiervoor ?

Fearless
      Deelnemer

Bekend fenomeen :jerry

Maatje van me heeft er afgelopen week nog 1 gelast. Hij heeft zelf een reparatiedeel gemaakt.

maxxb
        Deelnemer

He Fearless bedankt voor je reactie !

Was me wel bekend dat het een zwak punt is, bij m’n vorige astra waren deze punten ook al goed krokant :D

Denk dat het toch zelf maar ff een plaatje maken wordt dan….

Maar mocht er nog iemand reparatie stukken weten dan hoor ik het graag ! heb namelijk toch pas van het weekend weer tijd

peter777
          Deelnemer

Kameraad zijn astra had dit ook (na 4 ton op de teller). Heb er een dikke stalen ring bovenop gelast, en dat werkte prima. Helaas heeft de drukgroep het begeven, maar dat is een ander verhaal…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.