Schokbreker 3 weken, nog niet leverbaar door Opeldealer, and

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Schokbreker 3 weken, nog niet leverbaar door Opeldealer, and

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17689116
    Dpac
      Lid sinds:
      17 June 2010

      Ja klopt, vandaag is de schokbreker vervangen (eindelijk), bleek dat opel dealer in Duitsland de schokbreker niet kon leveren ivm een computerstoring… uhuh 3 weken lang zeker .. LOL :hmmz

      En idd yzf1kr het was maar 20 min werk, snap niet dat de opeldealer zegt dat je er wel 1.5 uur voor moet uittrekken.

      Nu dit opgelost te hebben, hebben me klanten een stuk meer rust aan de kop :)

      Zal me vanavond ff voorstellen op het forum, want me gevoel zegt dat ik hier nog heel veel ga komen de komende tijd :P

      Bedankt voor al jullie reacties!

      #17689117
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        mooi!!

        ennuuuh a lot of :kewlpics please

        #17689118
        speaker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2007

          origineel gepost door sw_reijnders
          mooi!!

          ennuuuh a lot of :kewlpics please

          Bas: Ga vakantie vieren man !! ( en foto’s maken !! )

          #17689119
          Fonz
            Lid sinds:
            14 August 2008

            kijk maar bij rhenoy bv. in waardenburg 300 stuks op voorraad(gebruikt)kijk ff op internet voor het telnr.
            gebruikt voor een vectra 2.2 sport koste 30€
            gr.fonz

            origineel gepost door Dpac
            Hallo mensen

            Ik heb de rechter achter schokbreker kapot van mijn Opel Vectra 3.0 V6

            Nu ben ik naar de dealer gegaan, vervolgens besteld: (bestelnummer: 436314)

            Na 3 weken is hij nog niet binnen, volgens Opel dealer, hebben ze in Duitsland er meer als 26 op voorraad maar word hij niet uitgeleverd aan NL, ik word hier echt niet goed van, normaal bestel je iets bij ze, volgende dag binnen, hooguit 3 dagen, dit duurt mij zolang dat ik gewoon naar een andere oplossing moet gaan zoeken, wat mij hier brengt.

            Is er 1 van jullie die er nog 1 heeft liggen of weet hoe ik hieraan kan komen.

            Het blijkt dat hier niet zomaar een schokbreker op kan maar echt 1 die electrisch hydrolisch is, ik hoor dat dat met de sportstand van me auto te maken heeft.

            1 Rechter Schokbreker kost iets van 295 ex btw…klopt dat?

            Mvg Dan

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.