Forumindex › Forums › Techniek › Banden, remmen en onderstel › Schmidt velgen en de radinox rand onbeschadigbaar ??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 januari 2010 om 22:48 #17215715
Hallo,
Jullie kennen de filmpjes denk ik wel.. Schmidt TH’s die ze van zeecontainers afgooien, burnen zonder banden. Tegen stoepranden aan knallen enzovoort.
Even polijsten en ze zijn weer als nieuw. Zijn dit verkoop filmpjes of is dit daadwerkelijk zo dat ze weer als nieuw zijn na het polijsten. En hoe zit het met pekel en deze velgen daar schijnen ze ook tegen te kunnen.
Hier 1 van de filmpjes
http://www.youtube.com/watch?v=vFs0zyqc4XU&NR=1De nachtmerrie voor je velgen…
Ik wil zelf TH’s gaan kopen voor men D Kadett maar wil dit toch wel ff weten :P Ik ga het zeker niet uitproberen maar mocht het onverhoopt gebeuren wil ik niet men velg rand beschadigen uiteraard.
3 januari 2010 om 11:04 #17581202AnoniemLid sinds:
1 January 1970dat van die stoepranden
en dat”burnen”wil ik nog wel gelovenechter dat ze nog perfect rond zijn als er zo mee gegooid wordt????????????????????
lijkt mij twijfelachtig??
maar n sterk velg randje is het wel:thumbup:thumbup
en schimindt heeft over t algemeen ook mooie wielen vind ik:thumbup3 januari 2010 om 12:15 #17581203het schijnt echt waar te zijn, jongen die ik ken heeft ook th line’s speciaal laten maken in 10×14.
hij is in de fabriek geweest en heeft het daar dus voorgesteld om het even voor te doen. dat vonden de mannen daar helemaal geen probleem. velg werd goed mishandeld. daarna niets aan te zien. top frima!!3 januari 2010 om 12:36 #17581204goeie velgen voor een Achtervoging dus, wat nou spijkermat haha….
Willem
3 januari 2010 om 18:31 #17581205origineel gepost door louwe 16 klepper
dat van die stoepranden
en dat”burnen”wil ik nog wel gelovenechter dat ze nog perfect rond zijn als er zo mee gegooid wordt????????????????????
lijkt mij twijfelachtig??
maar n sterk velg randje is het wel:thumbup:thumbup
en schimindt heeft over t algemeen ook mooie wielen vind ik:thumbupDat dacht ik dus ook wel.. Maar die stoepranden vind ik zelf ook tricky..
Verder niemand zelf ervaring met deze velgen ?
En hoe zit dat met de andere rand, de voorste rand ( die je zo ziet ) is van radinox maar de rand aan de andere kant van de velg dan ? want dat is het velgbed ook van radinox alleen het hart niet ?
4 januari 2010 om 10:53 #17581206origineel gepost door wim-v6
goeie velgen voor een Achtervoging dus, wat nou spijkermat haha….Willem
Lol, ik denk niet dat je ver gaat komen, zelfs niet met deze velgen ;)
Zodra je banden geklapt zijn en jij pittig door blijft jagen, flikkeren je banden na een kilometer of 2 van je velgen af en rijd je op een paar randjes metaal ;)
Dan kom je niet ver meer bij gebrek aan grip ;) Ook de bocht door komen kan je wel vergeten ;)6 januari 2010 om 18:21 #17581207Ik heb de velgranden wel, voor mijn velgen, maar nog niet gemonteerd dus nog geen ervaring verder. Binnenbed is volgens mij 99%, is wel gewoon van aluminium.
7 januari 2010 om 21:40 #17581208origineel gepost door Manta-aero
Ik heb de velgranden wel, voor mijn velgen, maar nog niet gemonteerd dus nog geen ervaring verder. Binnenbed is volgens mij 99%, is wel gewoon van aluminium.Okej, binnenkort ga ik ff bij een setje Schmidts kijken, dan maar ff zien of het wat is..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.