Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Schijven achter Corsa B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 augustus 2009 om 00:33 #17506275
origineel gepost door Onderbroekie
origineel gepost door Dennis-Corsa-B
origineel gepost door PRObin
Wat voor werk doen jullie dan??Ik zit in de haven Operator te spelen bij de Vopak.
ik ben medewerker netwerkbeheerder
klinkt gevaarlijk is dat een soort internet politie :agent :jerry
Maahh scheeld niet veel :jerry
Tis leuk maar kan ook soms kut zijn hoor dat gedoe in de ict branche
bij mij op het werk is het ook niet altijd gezellig je hebt overal wel wat ik werk er al sinds 1 aug nu 8 jaar dat was gister dus (zaterdag)
2 augustus 2009 om 00:34 #17506276origineel gepost door Onderbroekie
Dit kan tog geen kwaad denk je :hmmz:hmmzmerken we vanzelf wel we doen tog geen vlieg kwaad en we vliegen niemand in de haren en we blijven netjes :thumbup
2 augustus 2009 om 00:35 #17506277origineel gepost door Dennis-Corsa-B
Dit kan tog geen kwaad denk je :hmmz:hmmzmerken we vanzelf wel we doen tog geen vlieg kwaad en we vliegen niemand in de haren en we blijven netjes :thumbup
anders kunnen ze best wel ff dit verplaatsen naar slap gelul :jerry
2 augustus 2009 om 00:37 #17506278origineel gepost door Onderbroekie
anders kunnen ze best wel ff dit verplaatsen naar slap gelul :jerry
dan kennen ze alles wel verplaatsen daarheen het hele forum ik lees soms dingen op dit forum wat ik bij me eigen denk van ben je nou echt zo d@m dat ken je zelf tog wel bedenken
2 augustus 2009 om 00:39 #17506279wahahaah dat is wel waar maar achh :jerry
hoes met je filmpje ahah
2 augustus 2009 om 00:41 #17506280origineel gepost door Onderbroekie
wahahaah dat is wel waar maar achh :jerryhoes met je filmpje ahah
pas 24:03 min gekeken :jerry
nog iets meer dan een uur duurt die nog :D
2 augustus 2009 om 00:42 #17506281wahahaha :jerry
2 augustus 2009 om 00:42 #17506282tis al laat he je begind dubbel te lullen :jerry
2 augustus 2009 om 00:44 #17506283ach ben een vrolijk persoon hou van praten :jerry
Ik ga wat te ete scorre dan pitten, spreek je over paar uurtjes wel :thumbup
Kijkzen en slaapze :P
2 augustus 2009 om 00:47 #17506284origineel gepost door Onderbroekie
ach ben een vrolijk persoon hou van lullen :jerryIk ga wat te ete scorre dan pitten, spreek je over paar uurtjes wel :thumbup
Kijkzen en slaapze :P
aha je bent homo :jerry
eten voor het slapen gaan :hmmz
2 augustus 2009 om 00:47 #17506285smerige klootzak ben totaal geen homo :jerry
heb honger man nasi met kip eten :angel
2 augustus 2009 om 00:49 #17506286origineel gepost door Onderbroekie
smerige klootzak ben totaal geen homo :jerryheb honger man :angel
je hoeft je niet te schamen hoor we leven in het jaar 2009
en was maar grapje het kwam ineens in me opeetse
2 augustus 2009 om 00:50 #17506287haahha ik weet het dat het een grap is
tnxs !
2 augustus 2009 om 01:29 #17506288Hahaha, gaat lekker zo :D. Ik was ff buiten een kijkje nemen, begint het gewoon te regenen hier :o.
Maar je zei het zelf hoor Onderbroekie.
ach ben een vrolijk persoon hou van lullen :jerry:jerry
2 augustus 2009 om 01:47 #17506289jaja je hebt gelijk PRobin hij zegt het zelf al ja:D:D
en moeten jullie niet slapen?:p2 augustus 2009 om 01:52 #17506290Ik moet werken tot 06:30, dus ik moet juist niet slapen :D. Heb ook wel werk, maar even tussendoor een postje plaatsen moet kunnen :P
2 augustus 2009 om 01:55 #17506291origineel gepost door Dennis-Corsa-B
origineel gepost door JFHSas
Ben benieuwd of OP hier iets aan heeft gehad:D maar ik ben ff weg. Vakantie/vrije dagen/verveling, wat is dat?OP wie is OP :hmmz
OP= Original Poster met een vraagje over remschijven:o
2 augustus 2009 om 04:52 #17506292Oh ik vind het absoluut niet erg hoor. Een beetje gezelligheid is ook wel leuk :).
Daarbij heb ik in de eerste posts al bruikbare informatie gevonden. Ik denk gewoon dat ik m’n as inruil voor een geprepareerde as. Moet dan wel nog 200 euro bijleggen, maar dan heb ik wel een zo goed als nieuwe as.
Ik wil alleen nog weten wat hier dan nog bij moet? Uiteraard schijven en klauwen, maar hoe zit het met de handrem en de slangen? Moet er nog iets met (hoofd?)remcilinders of zoiets gedaan worden?
PS. Eindelijk thuis na de nachtdienst, weekend :afro:afro
2 augustus 2009 om 08:54 #17506293origineel gepost door Ted-Jan
jaja je hebt gelijk PRobin hij zegt het zelf al ja:D:D
en moeten jullie niet slapen?:phmmmmm ik weet niet aan wat jij denkt maar ik bedoel dat ik van praten hou. vaag dat sommige mense weer zo denken.
2 augustus 2009 om 08:57 #17506294origineel gepost door PRObin
Hahaha, gaat lekker zo :D. Ik was ff buiten een kijkje nemen, begint het gewoon te regenen hier :o.Maar je zei het zelf hoor Onderbroekie.
ach ben een vrolijk persoon hou van lullen :jerryniet op dat gebied totaal niet ! weet niet waaran je denkt midde in de n8 lol maar ik geloof dat er wat los zit boven in de kamer haha :P :jerry
:jerry
2 augustus 2009 om 09:29 #17506295origineel gepost door Onderbroekie
Hahaha, gaat lekker zo :D. Ik was ff buiten een kijkje nemen, begint het gewoon te regenen hier :o.Maar je zei het zelf hoor Onderbroekie.
ach ben een vrolijk persoon hou van lullen :jerryniet op dat gebied totaal niet ! weet niet waaran je denkt midde in de n8 lol maar ik geloof dat er wat los zit boven in de kamer haha :P :jerry
hey piemel likker :jerry:jerry
geintje zal niet meer zeggen anders gaat iedereen meedoen :jerry2 augustus 2009 om 09:34 #17506296origineel gepost door PRObin
Oh ik vind het absoluut niet erg hoor. Een beetje gezelligheid is ook wel leuk :).Daarbij heb ik in de eerste posts al bruikbare informatie gevonden. Ik denk gewoon dat ik m’n as inruil voor een geprepareerde as. Moet dan wel nog 200 euro bijleggen, maar dan heb ik wel een zo goed als nieuwe as.
Ik wil alleen nog weten wat hier dan nog bij moet? Uiteraard schijven en klauwen, maar hoe zit het met de handrem en de slangen? Moet er nog iets met (hoofd?)remcilinders of zoiets gedaan worden?
PS. Eindelijk thuis na de nachtdienst, weekend :afro:afro
maare als je ff een heel stuk trug leest ergens in begin ik heb al verteld wat je nodig hebt en de kosten ik weet wel wat adressjes en als je een andere as bij doncarbon ga halen wat je volgens mij van plan bent want dat was mijn plan toen ook ben je nog meer geld kwijt
koop gwoon een extra as op de sloop verbouw die plaatje erop lassen en klaar een astra as op de sloop en hier op het forum staan er 2 tekoop dacht ik van een astra F dat kan ook
ik had de as van een astra G genomen omdat ik 5 gaats wil en als je hulp wil kan ik langs komen met auto kan je kijken hoe het zit valt best wel mee je moet alleen een brug hebben voor het mooie omdat je onder de auto moet wezen zo ff snel uitgelegt :vertag2 augustus 2009 om 09:37 #17506297ps: je bent zeker rond de 500 kwijt zeker meer als je de remdrukbegrenzers bij mathijssen koopt ik zou proberen om ze op de sloop te zoeken of iemand die ze voor je heeft hiero op het forum ik weet niet of honza ze as nog verkoopt die heeft er ook 1 tekoop een as volgens mij was die alleen niet compleet :hmmz
2 augustus 2009 om 09:49 #17506298origineel gepost door Dennis-Corsa-B
geintje zal niet meer zeggen anders gaat iedereen meedoen :jerrygekke henk :jerry
kan nauwlijks slape klote radio 1 of andere maloot draaid ff chris brown en dan nog op repeat :jerry
2 augustus 2009 om 09:55 #17506299origineel gepost door Onderbroekie
geintje zal niet meer zeggen anders gaat iedereen meedoen :jerrygekke henk :jerry
kan nauwlijks slape klote radio 1 of andere maloot draaid ff chris brown en dan nog op repeat :jerry
is dat de zoon van james brown
ik was 12 uur wkkr en heb de film niet meer afgekeken ik ben na me laatste post vanacht naarbed gegaan -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.