Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Schijnwerper lampen corsa c vervangen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 april 2010 om 17:53 #17220290
Beste lezer,
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de lampen van de schijnwerpers kan vervangen? Heb namelijk nog een goedkoop setje xenon verlichting liggen die ik er dan in wil zetten.
Of kan iemand mij vertellen hoe ik gemakkelijk de voorbumper eraf kan halen?
Alvast bedankt!
21 april 2010 om 20:02 #17660627voorbumper er af halen is idd het makkelijkst,
-Ratel (bij voorkeur)
-Dop 8mm
-Dop 10mm
-Setje Torx
-Setje schroevendraaiers diversmotorkap los doen, zie je aan de bovenkant van je bumper 3 parkers.
onder de bumper zitten nog 3 drukstiften ( heel moeilijk er uit te krijgen ) aan het einde van de lange plaat.
in je spatkasten zitten een aantal parkers links en rechts van de auto,
in de hoeken onder de bumper links en rechts van de auto 1 parker
in de wielkasten ( wielranden/wielbogen) links en rechters de voorste 2 moeren los draaien, voorzichtig je wielranden naar voren trekken.
het enige waar hij dan nog vast zit is op de zijflanken van de bumper, deze zit geklikthopelijk kun je er een beetje uit komen :jerry
21 april 2010 om 20:04 #17660628Om xenon in originele koplampen te plaatsen, moet je in de fittingen boren.
Btw, rijden met xenon in originele koplampen van een Corsa C is ronduit asociaal… je verblindt alles wat je tegenkomt!21 april 2010 om 20:10 #17660629origineel gepost door Mijncorsa.nl
Om xenon in originele koplampen te plaatsen, moet je in de fittingen boren.
Btw, rijden met xenon in originele koplampen van een Corsa C is ronduit asociaal… je verblindt alles wat je tegenkomt!er zijn ook facelift koplampen he, met een lens er in king: dus dat is niet associaal haha
21 april 2010 om 21:27 #17660630origineel gepost door wessaa
voorbumper er af halen is idd het makkelijkst,-Ratel (bij voorkeur)
-Dop 8mm
-Dop 10mm
-Setje Torx
-Setje schroevendraaiers diversmotorkap los doen, zie je aan de bovenkant van je bumper 3 parkers.
onder de bumper zitten nog 3 drukstiften ( heel moeilijk er uit te krijgen ) aan het einde van de lange plaat.
in je spatkasten zitten een aantal parkers links en rechts van de auto,
in de hoeken onder de bumper links en rechts van de auto 1 parker
in de wielkasten ( wielranden/wielbogen) links en rechters de voorste 2 moeren los draaien, voorzichtig je wielranden naar voren trekken.
het enige waar hij dan nog vast zit is op de zijflanken van de bumper, deze zit geklikthopelijk kun je er een beetje uit komen :jerry
Top! Dankje, zal er het weekend eens voor gaan zitten!
21 april 2010 om 21:31 #17660631origineel gepost door Mijncorsa.nl
Om xenon in originele koplampen te plaatsen, moet je in de fittingen boren.
Btw, rijden met xenon in originele koplampen van een Corsa C is ronduit asociaal… je verblindt alles wat je tegenkomt!Heb er nu ook xenon in zitten en heb niets hoeven boren… Daar zijn ook gewoon adapters voor. En verblinden? Het valt reuze mee, je moet ze alleen wel op de laagste stand zetten. Heb zelf even van een afstand staan kijken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.