Mijn manta, die ik sinds kort heb, wil niet meer in de 2e versnelling. Nu is hij uit elkaar en blijkt dat de schakelvork dusdanig is afgesleten dat er teveel speling is ontstaan. Nu ben ik op zoek om een nieuwe schakelvork te vinden maar dit blijkt moeilijker dan gedacht. Kan iemand mij helpen?
Dat heb ik ook met 1 bak, zoek al 2 jaar. Ben ze wel eens op een Amerikaanse site tegengekomen. Voor dat geld wat 1 vork kost, heb je hier 2 andere bakken voor.
Dat heb ik ook met 1 bak, zoek al 2 jaar. Ben ze wel eens op een Amerikaanse site tegengekomen. Voor dat geld wat 1 vork kost, heb je hier 2 andere bakken voor.
O :shock: ik hoopte er eigenlijk snel eentje te vinden. Dan toch maar een nieuwe bak kopen? Suggesties?
Eventueel een bak kopen waar de KM.telleraandrijving van stuk is, en dan van die 2 een maken, veel werk maar het goedkoopste, of een 240 bak van 1 BMW (hebben geen KM. telleraandrijving) en daarvan 2 een maken.
Een andere bak vind je tussen de 100 en 150 euro. (wel contoleren of KM aandrijving het nog doet). De gaffel van de 2e versnelling koste in Amerika 285 Dollar.
Zoek eens bij mijnauto onderdeel.nl.
daar staat misschien iets bij.
Kun je die vork niet oplassen ofzo.
groeten.
Ik heb nu met novamix het afgesleten deel er weer aangemaakt.
Dit is een soort lijm die uithard en dan 2x zo sterk zou zijn als lassen. Hopelijk werkt dit.