schakelmechaniek uitbouwen interieur

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) schakelmechaniek uitbouwen interieur

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    marcel kool

heb iemand een tekening of voorbeeld hoe ik het mechaniek kan verwijderen wat in de auto zit..
      hij schakelt namelijk moeilijk in zn 1e versnelling .. bak heb ik naar gekeken maar ziet er allemaal goed uit….IEMAND EEN IDEE mvg marcel

midnight black
      Deelnemer

Welkom, :

viewforum.php?f=30

asconahobbyist
        Deelnemer

zal het kruisstukje onder de kap wel wezen,of wellicht alleen het pennetje wat er doorheen zit,dan heeft ie speling en kan ie niet genoeg naar links.
          Elke Opel dealer zal het op voorraad hebben,en als je ernaar vraagt weet ie wel wat je bedoelt

midnight black
          Deelnemer

Tja maar voor hetzelfde geld heeft ie een Zafira met schakelkabels ipv schakelstang maar goed als ie niet even de moeite neemt om zich voor te stellen en te vermelden wat voor auto hij precies rijdt dan wordt het lastig!

marcel kool

sorry hoor
              het is een schakelmechaniek met kabels… krijg hem alleen in zn 1 als je de pook helemaal naar links drukt… je kan bijvoorbeeld niet snel schakelen tussen 3 en 1 wat hiervoor wel altijd ging
              heb al even onder de kap gekeken maar dat is een lastig klusje om erbij te kunnen
              zou nog kunnen kijken of het aan de schakelas ligt die in de bak gaat
              anders zou ik t niet weten lastig…
              info is altijd welkom ofcourse

bandido
              Deelnemer

Misschien heb je hier iets aan. Weet niet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.