Schakelmechaniek Meriva A 1.6 2003

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Schakelmechaniek Meriva A 1.6 2003

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    mdegroot91

Hoi iedereen,

Ik zal me even kort voorstellen aangezien ik nieuw ben op het forum. Ik ben Michiel, 22 jaar oud en in het bezit van een Meriva uit 2003.

Afgelopen weekend kon ik ineens vrij roeren in m’n versnellingsbak en zodoende dus ook geen versnelling inschakelen. Ik dacht meteen aan een koppelstangetje. En inderdaad deze zat los onder de motorkap. Deze is hoognodig aan vervanging toe. Tijdelijk maar even met een tie-wrap vast gezet maar dat is geen oplossing voor de lange termijn. Wanneer ik het onderstaande schakelmechaniek bestel zit ik dan goed?

http://www.fsrs-opelwebshop.nl/schakelmechaniek-opel-corsa-c-combo-c-meriva-a-ti.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Even een foto van de situatie zoals het nu zit:

Aangezien ik het onderdeel van de website niet direct herken, wil ik het graag even zeker weten van de ervaringsdeskundigen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

roger rabbit

Welkom, die is goed hoor, en als je twijfelt gewoon ff contact met ze opnemen….

succes!

mdegroot91

Bedankt!

Astra H OPC-Line
          Deelnemer

Idd is de goede.
            Vervang het schakelpenpinnetje ook meteen moet toch los en is de kosten niet

Baz

ik heb de hele schakelmechaniek vervangen voor het oude type

http://www.ebay.de/itm/OPEL-Corsa-C-Schaltgestange-Schaltung-Reparatur-Satz-/170659509681?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AOpel%7CModel%3ACorsa+C&hash=item27bc1975b1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.