Schakelaar binnenverlichting Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Schakelaar binnenverlichting Vectra C

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Case-Vectra

Ik heb een Vectra C (2003) gekocht. De binnenverlichting gaat niet automatisch aan.
      De rechter schakelaar deed niets, dus die wipte ik eruit. Heb nu een ingewikkelde schakelaar, een plastic lip, een metalen vorkje en een L-vormige veer.

Iemand een idee hoe ik dat weer in elkaar geprutst krijg?

De radio schijnt ook nogal lastig te verwijderen te zijn. Ik wil er een Parrot inbouwen en moet dan de luidsprekerkabels hebben. Kwestie van de radio er met geweld uithalen? De inbusboutjes zijn er intussen wel uit.

Fastsmoke
      Deelnemer

Om de radio te demonteren moet je inderdaad de imbus boutjes eruit schroeven. In die gaatjes moet je radio sleutels steken. Dit is zijn 2 beugels die 4 palletjes naar binnendrukken en zo je radio uit het frame getrokken kan worden met die beugels. Maar, let op: na demontage van je radio moet je de code invoeren. Zorg dat je die hebt!

Wat betreft de Parrot… Dit is niet heel eenvoudig. Je komt met de aansluiting te zitten voor je display in het dashboard en ook je stuurwielbediening. Hier zijn misschien verloopstekkers voor, maar maak eerst even goed studie of het allemaal kan werken zoals jij wil. Bespaart je misschien een hoop tijd en moeite;-).

Case-Vectra

Dank voor je reactie Fastsmoke.
          Zonder je waarschuwing zou ik zonder aarzelen de radio uit de auto hebben getrokken en ik betwijfel of ik die code heb ….
          De Parrot gaat maar op Marktplaats en ik ga op zoek naar een andere manier om handsfree te bellen.

Case-Vectra

Dank voor je reactie Fastsmoke.
            Zonder je waarschuwing zou ik zonder aarzelen de radio uit de auto hebben getrokken en ik betwijfel of ik die code heb ….
            De Parrot gaat maar op Marktplaats en ik ga op zoek naar een andere manier om handsfree te bellen.

gwriemersma
            Deelnemer

Code staat op security card welke bij de auto geleverd is
              Zit als het goed is in een map

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.