schakelaar alarmsysteem gts

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum schakelaar alarmsysteem gts

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    ralph3000
    Deelnemer

Hallo allemaal,

In mijn gts zit geen alarmsysteem, maar de originele schakelaar zit wel in het dashboard.
      Nu wil ik graag dat de rode led gaat knipperen op het moment dat ik de auto van contact zet. Heeft iemand van jullie dit al eens gemaakt?
      En is deze led überhaupt een 12v led? Weet ook iemand welke van de 4 draden in de houder van de schakelaar ik moet gebruiken?

alle info is welkom, alvast bedankt! :wors

Steevens

Ik heb ook wel interesse in bovenstaand verhaal.
        Heb op ebay al een aantal x bijvoorbeeld deze schakelaar gezien.
        http://www.ebay.nl/itm/OPEL-Vectra-C-Alarmschalter-Alarmanlage-Alarm-Schalter-/320919610771?pt=DE_Autoteile&hash=item4ab84ca593″ onclick=”window.open(this.href);return false;
        Op mijn Vec zit ook geen alarm, maar als ik deze schakelaar met ledje kan laten knipperen zou dat al iets zijn.. ;)

Grt

speaker
        Deelnemer

Volgens mij knippert ie niet bij een OEM alarm. De schakelaar is alleen voor een deel-beveiliging uit te schakelen. ( dus als je hond er in zit dat je sensoren binnenin uit staan )

ralph3000
          Deelnemer

@Steevens wrote:

Ik heb ook wel interesse in bovenstaand verhaal.
            Heb op ebay al een aantal x bijvoorbeeld deze schakelaar gezien.
            http://www.ebay.nl/itm/OPEL-Vectra-C-Alarmschalter-Alarmanlage-Alarm-Schalter-/320919610771?pt=DE_Autoteile&hash=item4ab84ca593″ onclick=”window.open(this.href);return false;
            Op mijn Vec zit ook geen alarm, maar als ik deze schakelaar met ledje kan laten knipperen zou dat al iets zijn.. ;)

Grt

Dat is mijn bedoeling dus ook. :thumbup
            Heb die e bay link even bekeken, maar 23 euro voor een tweedehands lijkt me ook genoeg geld, volgens mij heb ik bij de dealer 27 euro voor een nieuwe betaald. :afro

GTS Power
            Deelnemer

Dit heb ik een jaar terug ook geprobeerd maar ik kon geen goede geschakelde plus vinden zonder dat alles werd doorgeschakeld.

Ik heb alles al in de schakelaar gebouwd en in men vec zitten.

Als iemand de oplossing heeft hoor ik het graag

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.