schakel probleem

Forumindex Forums Modellen Tigra schakel probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249608
    roadrunner2000
      Lid sinds:
      20 June 2012

      hallo heeft er iemand ervaring met het probleem niet in zijn 1e en 2e versnelling willenin de normale schakel richtingen , dit wil zeggen: gisteren had ik de auto opgehaald was nog niets aan de hand wel iets stroeve in zijn 2e als normaal , ik dacht het blok is nog niet op temperatuur dat het later wel soepeler zal gaan.

      thuis aangekomen nog niets aan de hand , later die dag ging ik even weg kom in de stad bij de rotonde aan en zou terug schakelen naar zijn 2e versnelling maar dat ging niet meer , vervolgens de eerste gedaan , maar ging ook met moeite en later ook niet , toen ik de auto in de achteruit zou doen ging ik tot mijn verbasing niet achteruit maar in de 1e vvooruit , alleen op deze manier kan ik in de 1e en in de 2e versnelling komen door de lift van de bak te gebruiken

      zelf heb ik het idee dat het niet al tegroot probleem zal zijn maar wie heeft hier voor een oplossing.

      gr catharina

      #18037211
      Kaneda
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2005

        vreemd

        tevens een upp

        #18037212
        imported_Gsifreak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          ja zoals in andere topic al zei het is je schakelstang die er tussen uit ligt of er helemaal af ligt..

          die kan je heel makkelijk vervangen

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.