Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › schade herstellen tips
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 april 2015 om 12:50 #17271381
Ik heb deze week 2 keer geluk gehad! Zaterdag na het boodschappen kwam ik terug en zag ik dat er iemand op de parkeerplaats tegen m’n auto aan was gereden.. resultaat een deuk en flink wat krassen bij mijn verlichting linksvoor.
En vanochtend stapte ik in en zag ik dat er een fietser langs mijn auto was gereden vannacht.. resultaat schade aan de spiegel en een kras over de zijkant.
Beide keren uiteraard geen briefje achtergelaten. Heeft iemand tips voor een goede schade hersteller in omgeving Den Haag? Ben vanochtend bij een in het Forepark langsgereden maar vond dat toch wel een heel flinke offerte :(
Kan ik eventueel zelf wat proberen voor die krassen?
hier een foto van de schade van zaterdag:
Schadeherstel zou ~800 euro gaan kosten.. kan dit goedkoper?
8 april 2015 om 14:22 #18280474http://www.wbf.nl/NL/Paginas/default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;
8 april 2015 om 14:23 #18280475@SimpleFace wrote:
Dat ga ik idd proberen, maar de schadehersteller zei vanochtend dat het waarsch lastig zou worden omdat er een goede kans is dat de expert dit niet als motorvoertuig schade zou identificeren.
8 april 2015 om 15:18 #18280476Die wilt natuurlijk dat je zo snel mogelijk de boel laat maken en betaald ;) Zelfs een leek ziet dat het een motorvoertuig moet geweest zijn. Tenzij je een bepaalde type boom hebt staan thuis, zou ik toch adviseren voor je iets doet om toch contact op te nemen. Straks is alles weggewerkt/gerepareerd en is het kansloos.
8 april 2015 om 15:23 #18280477@corpaul wrote:
@SimpleFace wrote:
Dat ga ik idd proberen, maar de schadehersteller zei vanochtend dat het waarsch lastig zou worden omdat er een goede kans is dat de expert dit niet als motorvoertuig schade zou identificeren.
Het is toch schade aan een (jouw) motorvoertuig… Dus waarom zou dit dan niet daarvoor classificeren??
Zolang er geen scheuren in de bumper zitten kun je deze opschurenen met een dunne laag plamuur opvullen en dan Je bumper naar een spuiter brengen.. Je paneel links voor als deze gebout zit vervangen.. Als deze gelast zit er uit duwen als je je koplamp verwijderd en deze ook zo min mogelijk plamuur gebruiken en voor je spiegel een nieuwe kap bestellen
8 april 2015 om 15:28 #18280478@SimpleFace wrote:
Die wilt natuurlijk dat je zo snel mogelijk de boel laat maken en betaald ;) Zelfs een leek ziet dat het een motorvoertuig moet geweest zijn. Tenzij je een bepaalde type boom hebt staan thuis, zou ik toch adviseren voor je iets doet om toch contact op te nemen. Straks is alles weggewerkt/gerepareerd en is het kansloos.
O ik laat zeker niets repareren voordat ik weet of WBF wat vergoed ;) bedankt iig.
8 april 2015 om 15:30 #18280479@bart-gsi wrote:
Het is toch schade aan een (jouw) motorvoertuig… Dus waarom zou dit dan niet daarvoor classificeren??
Zolang er geen scheuren in de bumper zitten kun je deze opschurenen met een dunne laag plamuur opvullen en dan Je bumper naar een spuiter brengen.. Je paneel links voor als deze gebout zit vervangen.. Als deze gelast zit er uit duwen als je je koplamp verwijderd en deze ook zo min mogelijk plamuur gebruiken en voor je spiegel een nieuwe kap bestellen
Waarborgfonds vergoed alleen als de schade veroorzaakt is door een ander motorvoertuig. Hm zal eens gaan rondvragen, al is spuiten geloof ik ook altijd vrij prijzig. Thx iig.
8 april 2015 om 15:33 #18280480Hoe meer voorbereiding dat jij doet hoe goedkoper het spuiten is… Maar neem er wel de tijd voor…
9 april 2015 om 18:41 #18280481http://autoschade-rmdesigns.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Eventueel via de sloop onderdelen in dezelfde kleur regelen en die zelf plaatsen?
10 april 2015 om 15:51 #18280482Ik heb nog een linker voorscherm C1 liggen. Die mag je gratis van mij hebben.
Er zitten wel aardig wat krassen op maar geen deuken. De kleur is zwart. De bumper kun je prima bijschuren en laten spuiten.
Ik heb anders ook een prima adres voor je in Utrecht. Ik schat dat je daar met 150 a 200 euro klaar bent voor het laten spuiten van de bumper en het voorscherm wat ik heb liggen. Als je wilt kan ik dat navragen voor je.Scherm zelf is af te halen te Utrecht of anders neem ik ‘m voor je mee op 17 mei tijdens de Vectra/Signum/Insignia meet te Capelle
Groet jraaf
10 april 2015 om 17:24 #18280483nou ik zou dit zeker als aanrijding voertuig classificeren afgaande op de foto. mits je getuigen hebt dat de auto zonder schade is neer gezet is WBF geen probleem.
verder idd als je het zelf moet betalen gewon zelf een schermpje regelen, bumper demonteren en samen wegbrengen.. kan t wel wat goedkoper.
ik ben schade manager van beroep.. werkzaam bij een schadeherstel bedrijf in helmond ( omgeving eindhoven ). als dit voor je in de buurt is kom maar langs, kan ik het meeste voor je regelen en de schade reparatie nadien ook ;)
PM maar bij vragen, ik kan eigenlijk overal wel op antwoorden als het gaat om autoschade/verzekering of WBF
10 april 2015 om 19:21 #18280484Thanks! Ik ga het WBF proberen en mocht dat niet lukken, dan maak ik graag gebruik van je aanbod jraaf.
@ricksmits ook bedankt, alleen is Helmond net wat te ver voor me! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.