Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Schade aan de Vec… Help?!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 september 2011 om 18:58 #17241596
door een verkeerd geparkeerd wagen voor de inrit van mijn schoonzus haar garage heeft mn linkerachterdeur een aanvaring gehad met de muur van die garage..
Gevolg : serieuze krassen op de sierlijst, en 4 krassen van 2cm tot in de lak op de deur (en ik die in tranen erbij stond :cry )voor de lak ga ik een lakstift halen bij mn garage, en proberen dit te herstellen met een Langka Repair Kit http://www.carclean.nl/product/Langka/Complete_Paint_Chip_Repair_Kit_LAN-KIT_100813.aspx
en hierna eens goed simoniseren…Maar mijn sierlijst is beschadigd, en zie niet in hoe ik dit kan herstellen. Weet iemand waar ik deze zou kunnen bestellen online, goedkoper dan bij de garage?
Heb zelf al uren gezocht maar niks gevonden, ook niet op ebay.de …18 september 2011 om 19:10 #17921359Wat vervelend……
Is het een vectra C?
Bij mij is de strip op de deur vervangen na een beschadiging bij de dealer, het spuitbedrijf van de dealer heeft strip besteld en gespoten de dealer heeft oude strip er afgetrokken en nieuwe gemonteerd, zit een plakstrip op de sierstrip, en in de deur twee uitsparingen dus zit altijd weer netjes op de plaats.
23 september 2011 om 08:59 #17921360Op de sloop misschien? Dan heb je hem ook nog in de juiste kleur als je geluk hebt.
Bij de dealer zullen ze wel weer belachelijke prijzen vragen voor zo’n strip en dan komen de kosten van het spuiten er nog bovenop :swear .Succes,
Sander
23 september 2011 om 18:12 #17921361Kreeg ik van een schade bedrijf…toen mijn strip beschadigd was..
Er zijn 2 opties voor het lijstje.
Optie 1. Afplakken en op het voertuig spuiten is optie 1, de kosten bedragen dan 90,00 euro excl. b.t.w., dit geeft echter risico op afplakranden om het lijstje heen. Dit alles zonder garantie.
Optie 2 is het lijstje vervangen, de kosten daarvan zijn het lijstje van 56,00 euro excl (staat dan in de primer). met 75,00 euro excl.b.t.w.om te spuiten.
Totaal dus 131,00 euro excl. b.t.w. met garantie.
23 september 2011 om 20:24 #17921362super, bedankt voor de info ! :wors
Langka repair kit is al besteld, en morgen bij de dealer om een lakstift en een sierstrip bestellen.
al bij al een dure grap maarja, alles voor de Vec :hmmz -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.