Saties en zn calibra stellen zich ff voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Saties en zn calibra stellen zich ff voor

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    satiesz

Hey,

Mijn naam is Saties, 21 jaar en kom uit Tilburg. In het dagelijkse leven ben ik student. Sinds 2 maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een calibra. De calibra is van 1991 en is knalrood :wub…

Wat meer over de calibra:
      Het is een ex-calibra van een mede forummer, ben alleen ff zijn naam kwijt. Hij is van 1991 en heeft nu 190.000 km op de teller. Het is een 16v met 150 pk. Roest?? Zoek en gij zult NIET vinden.:P Hij staat nog op standaard wielen, maar daar komt nog verandering in. Voor de rest heeft hij een rieger voorlip en een m3-look sideskirts. De achterbumper is een ferrari-look maar die gaat er zo snel af. Mijn doel is om de calibra compleet rieger te maken:D..

Hij heeft een tijdje tegen mijn zin in op MP gestaan, maar dat is nu van de kaart, ik ga em lekker zelf rijden en me koning te rijk voelenking:

Ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet/kan vermelden..

Als je iets wilt weten, kan je dat gerust vragen.

Foto’s volgen nog, me upload site doet het niet :swear

Ik zal tijdelijk de link gebruiken van MP, hebben jullie alvast een idee ;) HIER KLIKKEN VOOR DE FOTO’S!

Groetjes :thumbup

Tommy666
      Deelnemer

Welkom:D
        http://www.photobucket.com
        Dat is ook nog een goede site voor je foto’s te uploaden.

satiesz

Ik heb een account bij photobucket.com maar elke keer als ik daar een foto wil uploaden zegt die dat er geen foto beschikbaar is :swear

Tommy666
          Deelnemer

Staan ze wel op je pc dan?:P
            Ik heb nog nooit problemen gehad met uploaden. Raar:hmmz

RonaldH

welkom :thumbup

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Het onderwerp ‘Saties en zn calibra stellen zich ff voor’ is gesloten voor nieuwe reacties.