Beste forummers,
Allereerst heet ik mezelf hierbij welkom. Onlangs heb ik dankzij dit forum een Eibach Pro Kit set weten te bemachtigen. Ik ben in het bezit van een Opel Astra H 1.9 CDTI (100pk Gechipped door Hartog) 2006 sinds een maand.
Ik ben het volgende probleem tegengekomen.. Ik heb al enigszins gezocht op internet uiteraard, maar helaas kan ik geen antwoord vinden op mijn vraag.
Wanneer ik mijn Iphone (4) verbind met bluetooth valt de verbinding telkens weg. Ook geeft de auto telkens ‘Safe mode’ aan bij de verbinding. Dit is ronduit irritant en ik kan maar geen oplossing hiervoor vinden (voordat ik langs een dealer rijd).
Ten tweede. Ik heb in mijn auto een carkit zitten met een houder voor een Nokia. Weet iemand waar ik een iphone houder kan krijgen voor de bestaande aansluiting? Ik heb de volgende carkit:
– Stel dat ik de houder voor de Iphone vind, zal ik dan ook muziek kunnen afspelen via de carkit?
– Kan ik muziek afspelen via het huidige Bluetooth systeem? Ik heb gezien dat ik geen Dension kan inbouwen in de auto waar ik zeer tevreden over was in mijn vorige auto.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Gr. Sleeper..