rvs waterbuis

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    jason

iemand enig idee waar de RVS waterbuis nog te verkrijgen is.
      voor heen kon je deze bestellen bij TX autosport.
      maar is niet meer in het assortiment.:(

http://www.txautosport.co.uk/cavalier-calibra-turbo-4×4-stainless-steel-water-bar-49-p.asp

sw16v
      Deelnemer

Ik zelf heb nog nooit mee gemaakt dat die kapot gaan eerlijk gezegt….. maar wat niet kan natuurlijk.

jason

[rquote=1836857&tid=140093&author=sw16v]Ik zelf heb nog nooit mee gemaakt dat die kapot gaan eerlijk gezegt….. maar wat niet kan natuurlijk.[/rquote]

ik wel:angel

mayhem

ik heb ze ook wel eens kapot gezien, maar t gebeurd niet vaak.

ik heb misschien nog wel een plastic voor je? je zoekt een astra versie zeker?

jason

[rquote=1836870&tid=140093&author=mayhem]ik heb ze ook wel eens kapot gezien, maar t gebeurd niet vaak.

ik heb misschien nog wel een plastic voor je? je zoekt een astra versie zeker?[/rquote]

astra of calibra maakt niet zoveel uit joop.
              als die maar 2 kleineren aansluitingen heeft op de pijp.

Andre Botter
              Deelnemer

ik kan er wel een voor je maken geef maar een belking:

GlennGSI
                Deelnemer

en wat kost dat ??

Andre Botter
                  Deelnemer

[rquote=1837905&tid=140093&author=GlennGSI]en wat kost dat ??[/rquote]Ik denk 70euro.

Corsa_GSi
                    Deelnemer

[rquote=1836848&tid=140093&author=jason]iemand enig idee waar de RVS waterbuis nog te verkrijgen is.
                      voor heen kon je deze bestellen bij TX autosport.
                      maar is niet meer in het assortiment.:(

http://www.txautosport.co.uk/cavalier-calibra-turbo-4×4-stainless-steel-water-bar-49-p.asp
                      [/rquote]

Ik weet niet hoor, maar er staat op die site out of stock.
                      Dat betekend niet op voorraad, of te wel nog gewoon te bestellen.

Beetje lezen en vertalen en als je het engels niet machtig bent, google translate gebruiken :sleeping

Owh en het is een mooi pijpje hoor van TX, ik heb er 1 thuis liggen. ;)

jason

Ik weet niet hoor, maar er staat op die site out of stock.
                        Dat betekend niet op voorraad, of te wel nog gewoon te bestellen.

Beetje lezen en vertalen en als je het engels niet machtig bent, google translate gebruiken :sleeping

moge.:fy1
                        ik had een mailtje gestuurd en tehoren gekregen, dat ze verlopig en misschien wel niet meer te verkrijgen zijn.

Corsa_GSi
                        Deelnemer

Ja dat zeggen ze daar wel vaker, gewoon de site in de gaten houden, heeft bij mij ook 2 maanden geduurd voordat ik met verstelbare tandwielen had :mad:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.